Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 19:18   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung OEM Crystal HD-V4 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
el_barto
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 51
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

Det er da underligt at butikken sælger det 10.000 kr under markedsprisen...det må være en dårlig købmand der ejer butikken 

__________________
Ay Carumba!
Til top Vis el_barto's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af el_barto
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 11:40 | IP-adresse registreret  

Jeg kender ikke så meget til Home-Cinema.dk men de virker nu meget seriøse, og jeg skal ud og se på det i dag samt købe det hvis det er iorden, hvilket man må gå udfra det er...

Men har søgt lidt på virksomheden Home Cinema, og jeg finder intet om dem? nogen der kender lidt til dem?

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
powda
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 678
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

Har du set andre skærme, i samme prisleje, så du har noget at sammenligne med?


__________________
AnanaZz
Til top Vis powda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af powda
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 12:04 | IP-adresse registreret  

Jeg har ikke set dem i live tilstand, har bare kigget rundt på nettet efter gode tilbud! De har et Showroom derude, så jeg kan jo se i funktion der? eller kan jeg hurtig kig forbi el giganten og ta et kig på hvordan deres modeller i den pris klasse ser ud af kvalitet...

Beskrivelsen lyder da ikke helt tosset vel ?

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
mbs1979
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 101
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Har kun en ting at sige om home-cinema.dk der også hører under navnet DC-tronic, når først man har smidt pengene i deres forretning er deres service niveau stort set intet tilstedeværende. Jeg har selv haft en træls oplevelse med dem og kender også andre. Jeg ville ikke købe noget der om de så sælger det til halv pris. Men derfor kan der selvfølgelig godt være andre der har haft en god oplevelse med firmaet..Men det er bare min holdning.
Til top Vis mbs1979's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbs1979
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

Men deres produkter hvordan var de ?
Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
mbs1979
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 101
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 12:36 | IP-adresse registreret  

Meget af det de sælger er sikkert udemærket har ikke fulgt deres produkter længe men jeg blev tilbudt at købe et demolærred deroppe til 1300 som var noget under deres "Normalpris" Da jeg så havde købt det og fortalte det til en bekendt sagde han det var også det han gav for et helt nyt  Når man så kiggede på deres hjemmeside kunne man så se at de havde halv pris på alle deres lærreder hvor det jeg havde købt var sat til at havde en vejledende udsalgspris på 4000 og "Knaldtilbuddet" så var 2000 kr. De fleste andre steder jeg tjekkede havde en normal pris på 1500 eller derunder.
Til top Vis mbs1979's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbs1979
 
powda
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 678
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Sune Thomsen skrev:
Men deres produkter hvordan var de ?


Du skylder dig selv at gøre dig erfaring med i det mindste de plasma'er, som får megen ros i prisklassen, før du smider den slags penge.

Jeg kan intet sige om den pågældende model, men alene sensationsbeskrivelsen af den ville være nok til, at jeg ville have store forbehold. Den slags reklame gør kun indtryk i negativ retning her.

Er du til plasma, så tag et smut ud og kig på Panasonics nye 42PV60. Du burde kunne finde en masse hype om det her i forummet, og du kan sikkert uden det store besvær finde et i nærheden, som du kan betragte. Om ikke andet så burde der være et i Tapeconnection i Århus, eller Expert i Bruuns Galleri.


__________________
AnanaZz
Til top Vis powda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af powda
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

Jeg har os udersøgt lidt nu, og hvis man samligner spec. på forskellige plasma tv i den pris klasse, ser det jo godt ud, hvad jeg ikke kan forstå er at på deres side koster det 1000 kr. mere end hvad der står på edbpriser? plus på deres side siger de at det er et HD-V4 og på edbpriser skriver de HD-V8,  deres spec passer med model HD-V8 for HD-V4 er kun det der 840x480 eller hvad den opløsning nu hedder?

HAr printet en masse sider ud nu som jeg vil fremlægge for dem, og så kigger jeg lidt ude i byen inden jeg køber noget...

Men vil gerne høre om andre der måske har købt hos dem ?

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
mbs1979
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 101
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Kan kun give Powda ret i den reklame. Jeg ville nok også prøve andre steder inden man smider pengene på bordet.
Til top Vis mbs1979's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbs1979
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

Men hvis man kigger her: http://my.qxl.co.uk/accdb/ViewUser.asp?IDU=3327818

Er der en del som er tilfreds med dem?

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
Madman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 374
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:03 | IP-adresse registreret  

Han kunne også skrive at normal prisen er 100.000.- når der ikke er andre der sælger det.
Til top Vis Madman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madman
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:06 | IP-adresse registreret  

Jeg kigger ikke så meget på normal prisen, den jeg ligeglad med som sådan! det jeg kigger på er hvad kan det, er det fornuftig kvalitet?

Jeg er ligeglad med om det er Samsung eller samsung oem, sålænge det er det samme indmad, ligeglad med om der står et logo på rammen af mit tv for at være helt ærlig...

Så længe der er samsung indmad, og det virker og kvaliteten er iorden...

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 523
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

Sproget er kun engelsk, måske os en grund til det er billigt, da der ingen dansk menu er?

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen
 
powda
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 678
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 16:38 | IP-adresse registreret  

En ting er specs, en heeeeeelt anden ting er det billede, et tv rent faktisk laver.

Og for at det ikke skulle være nok, så kan du ikke rigtigt bruge en demo i en forretning til noget, medmindre man er hos en forhandler, man ved bruger tid på at indstille sine demo tv ordentligt.

Ydermere er et godt billede ved DVD ikke en god garanti for et godt tv billede, osv osv.

Du er hermed opfordret til at kigge efter Panasonic eller Pioneer, hvis du vil have plasma. Vælger du noget andet, som du er tilfreds med, så er det jo, som det skal være - men se dig for...


__________________
AnanaZz
Til top Vis powda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af powda
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Husk lige det ikke er et Samsung TV, kun et Samsung Panel. Det er jo et OEM-produkt.

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 869
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

Prisen på dette Crystal TV er alt for høj da prisen på HD paneler er faldet med mindst 10000 kr generelt i de sidste par måneder. Du kan få et originalt og flottere Samsung HDTV for under 15000 i dag. Køb dog hellere Panasonic PV60 modellen som fås til ca. samme pris. Panasonics plasmaer er blandt de bedste der fås i dag. Priserne hos DCtronic er generelt for høje i forhold til andre steder.
Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam
 
NickB
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 56
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

Det lugter MEGET at det skulle forestille en verdensnyhed, men ikke har HDMI?!?
Til top Vis NickB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NickB
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7545
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret  

Alt andet lige så er prisen for høj - en Samsung plasma med tilsvarende panel kan købes billigere, og så får man både et pænere og bedre tv. Der er intet prangende over dette tv, andet end prisen der er langt over hvad tilsvarende koster rundt omkring - det er et OEM-produkt og det kan findes med andre navne og lidt ændrede designs rundt omkring på nettet. Der er iøvrigt heller ikke noget nyt over denne skærm - sådan har reklamen lydt i knap et år.

Til den pris ville jeg afgjort smide mine penge på et Panasonic eller Hitachi eller lign., her er man også sikker på, at man ved hvad man får!



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes