Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 16:42   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LG 42PM1MA (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Grogak
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 23 Juni 2006 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

Hey, jeg har lige fået mit nye TV ind af døren, et http://www.hifipriser.dk/listprices.asp?ID=179248

Jeg begynder at slutte det til osv for at prøve det inden jeg får det hængt op på væggen. Det hele går fint, men så når jeg slutter det til computeren, og bruger S-vidio kable til begge indgangen, da jeg købte kablet i en butik og fik at vide det skulle være noget af det bedste til det. Eller skal jeg bruge noget helt andet ?

Når jeg slutter det til computeren, er det temmelig grumset/plørret, så ved ik om det er mit graffikkort det er galt med ? ( virker fint på mit gamle TV ) eller om det er noget jeg ikke har fået indstillet ordenlig på TV eller i computuren.

Ville være meget rart hvis nogen kunne komme med nogle foreslag til hva jeg eventuelt kunne gøre

Mit graffikkort er et radeon 9600xt, hvis det har noget at sige ?

P.S Nogen der kan forklare hvad "burn-in" er ? Jeg er ikke lige den største haj til det med TV osv, så bær over med mig !
Til top Vis Grogak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Grogak
 
Grogak
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

Slet ingen der kan hjælpe mig her ? Ville være meget rart !!!
Til top Vis Grogak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Grogak
 
Denner
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 August 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 57
Sendt: 24 Juni 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

S-Video er det næst dårligste input du kan bruge så det skal du IKKE bruge.

Når du sætter din computer til så brug VGA eller endnu bedre DVI eller HDMI og sæt din computer op til at køre i skærmans native opløsning, dette giver det klart bedste billede :-)

DVD skal du enten forbinde via component eller via DVI eller HDMI, de sidste 2 er de bedste :-)

 

Burn-In er noget plasma lider af hvis du lader et statisk billede stå på skærmen for længe, så brænder det sig fat og går ikke væk igen!!!

MVH

Denner

Til top Vis Denner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Denner
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes