Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 363
Sendt: 26 Juni 2006 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
Jeg skal til og flytte i lejlighed og et par dage efter jeg har pakket surround, dvd projektor osv ned i kasser, begynder mit tv og vise alle kanaler i sort/hvid.
Jeg har kabel tv og den har tidligere gjort dette et par timer af gangen på enkelte kanaler, nu er det på alle og har stået på ca 1 døgn.
Hvis jeg smutter på tekst tv er der farve som der plejer, så vil vel bare høre om I tror det er mit tv det er galt med eller kabel tv???
PS: gider ikke til at pakke dvd afspilleren ud da vi flytter i over morgen?
Bruger siden: 04 Juni 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 442
Sendt: 26 Juni 2006 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
efter som der er farve på tekst tv, så er der noges som tyder på at det er signalet der kommer ind i tvet som den er gal med, det kan også være tuneren som er blevet trat.
Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1053
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
BinX
Er det paa alle kanaler farverne er "væk", for hvis der er nogle hvor der fortsat er farver kan jeg komme med et raad i morgen. Jeg mener noget med naar der er farver paa Tekst tv, er der vel haab endnu.
Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1053
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
BinX
For være optimistisk tror jeg det er Oscillatoren for farvebære bølgen, som skal justeres. Det ligesom "Plejer være det som er problemet". Burde kunne gøres paa stedet. Derimod hvis det var selve PAL forsinkelsen, her ville farverne blive totalt tossede med striber og andre ting.
Jeg ved det, jeg krysser fingre for det "Kun" er en kondensator som skal trimmes.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum