Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 21:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Bedste indbyggede surround processor (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 26 Juni 2006 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Er der nogen derude der ved noget om hvilken/hvilke dvdafspillere der har den bedste indbyggede surround processor ? Da dette jo kunne være en evt. mulighed istedet for en forforstærker. Jeg kan sagtens nøjes med 5.1 lyd. Pt. bruger jeg min Sony DVP-NS930 som processor, men kunne da godt tænke mig at vide,om der findes bedre på markedet til at løse den opgave. Om der er nogle på højde med dem der sidder i evt. Thule, Rotel, Marantz.

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted

gROoxY
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 11 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

Nobody skrev:

Hejsa

Er der nogen derude der ved noget om hvilken/hvilke dvdafspillere der har den bedste indbyggede surround processor ? Da dette jo kunne være en evt. mulighed istedet for en forforstærker. Jeg kan sagtens nøjes med 5.1 lyd. Pt. bruger jeg min Sony DVP-NS930 som processor, men kunne da godt tænke mig at vide,om der findes bedre på markedet til at løse den opgave. Om der er nogle på højde med dem der sidder i evt. Thule, Rotel, Marantz.

Jeg forstår ikke helt! Kører du fra din dvd afspiller direkte i en effekt forstærker? Er der forforstærker indbygget i din dvd afspiller?
Til top Vis gROoxY's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gROoxY

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Juni 2006 kl. 05:43 | IP-adresse registreret  

Hej Grooxy

Nej en IA255B er en integreret forstærker. Der kan splitte de 2 kanaler op til 5, men der er ingen processor i den. Så man er nødt til at have en ekstern processor til at lave et 5.1 signal. Alle indgange er analoge RCA stik. Ligesom med SACD.

http://www.thule-audio.dk/pdf/IA255Bum.pdf

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 Juni 2006 kl. 08:18 | IP-adresse registreret  

Jeg ville nok satse på den matchende Thule processor, hvis jeg var dig. Den er heller ikke så ringe sagt med jysk underdrivelse....

Lars

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Juni 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:

Jeg ville nok satse på den matchende Thule processor, hvis jeg var dig. Den er heller ikke så ringe sagt med jysk underdrivelse....

Lars

Der kommer nok en AV120S og en DVA250B med digit II kort i herhjem i weekenden. Og det er for at blive. Fik et godt tilbud

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes