Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 13:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Kommentar til anmeldelser (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Er det muligt at lave automatisk forum tråd til anmeldelser? f.eks. den fine http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=1304&zoneid=3 kunne jeg da godt tænke mig at skrive lidt til.

Altså lige som det der er til brugeranmeldelser http://www.hifi4all.dk/forum/forum_topics.asp?FID=27

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Umiddelbart ikke, men det er jo supernemt og hurtigt at oprette en tråd til anmeldelsen manuelt! 

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

Ork ja, men jeg syntes bare at featuren er så smart i de andre sammenhænge at jeg undrede mig over hvorfor den ikke var på de fine anmeldelser som i laver. Det er jo langt mere nærliggende lige at trykke på linket ved anmeldelsen end at fremsøge en tråd der kan have år på bagen 
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Helt enig i det ville være rart med mulighed for at kommentere deres tests. og selvfølgelig kan det laves præcis som på brugeranmeldelser, besøgsartikler nyheder osv..

men virker ik til kommentarer ønskes, hverken ris eller ros.

savner lidt nogle anmeldelser fra ronin, der er noget mere nede på jorden og mindre copy paste + en bunke superlativer som giges desvære er.

ved godt hans svar er at det er hans stil at skamrose alt.. lev med det, men alligevel. de anmeldelser er ikke på højde med hvad ronin og witzel kan.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes