| Sendt: 01 Juli 2006 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har forbundet min cdp 1000 til min Exposure XX med Fletcher 200. Før dette kabel brugte jeg et DIY kabel som fungerede fint. For mig faldt flere ting mere korrekt ind i lydbilledet efter at jeg skiftede til Fletcher 200, har ikke skiftet siden.
Der er mange kabler og lige så mange meninger, men prøv dig lidt frem. Den eneste butik som jeg kender der har Fletcher kablerne er Lydbutikken på Frederiksberg. Besøg dem de er meget hjælpsomme.
|