| Forfatter |
|
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 27 Juni 2006 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
VM-i-HD- -hej til jer alle,
Ja, som de fleste af jer ved, er det d. 30 på fredag= løn .
I denne måned er den for mit vedkommende ekstra stor [YES], så jeg har tænkt mig at bruge nogle af dem på en cd-holder.
Vil gerne have den skiller sig ud, synes bare ikke en hylde er så skide fræk.
Indtil videre har jeg kigget i Idémøblers online katalog, og der er sgu ikke noget der fanger min interesse. Desværre.
Den skal ikke kunne holde så forfærdentlig mange cd'er, ca. 150 - 200 styks.
Farve? Sort, "sølv" eller ahorn, er klart at foretrække.
Desuden skal den kunne hænges op/skrues i væggen.
Håber i kan hjælpe mig 
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
GizMoe Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker GizMoe, men desværre ser de begge lidt for ordinære ud. Jeg vil gerne have en cd holder som skiller sig ud.
Som en slags hint til hvad jeg leder efter, kan jeg sige at jeg inde på værelset har jeg nogle knager, som rent faktisk er nogle guitarholdere/-hængere.
Sådan nogle her:
http://www.shop.slagtojctr.dk/product.asp?product=4985&s ub=0&page=1
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
greg Forum Bruger


Bruger siden: 27 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den globus-ting er da for fed!
Men 145 € ?!?!
Det svarer ca. 1100kr. + moms, hvis den da overhovedet kan fåes i DK 
Nok for jeg ekstra i løn, men siden jeg er deltids ungarbejder er det sgu for meget, desværre 
Ellers kanon bud greg, mange tak 
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger


Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med de der snoede fætre til at knalde op på væggen din?
__________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackhawk skrev:
| Hvad med de der snoede fætre til at knalde op på væggen din? |
|
|
Hvilken model tænker du helt præcist på?
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækker 
Men som du selv siger, den er desværre for dyr 
Ak ja, min søgen fortsætter...
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
Pagh Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 209
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må erkende Biva's bud igen falder ind under kategorien "ordinær".
Dem du har købt er dejligt simple, men kan kun holde 20 cd'er 
Kommer sgu nok til at se lidt akavet ud, hvis jeg skal have sat sådan 8-10 stykker op 
Men mange tak for budene, keep 'em comin' 
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |