| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der ro på igen Efter en "factory reset" var der ingen problemer med at smide v2.4 i den bagefter... Tror det er fordi dvi-m1 porten var deaktiveret måske? Selvom det burde være underordnet i flashmode, men pyt nu virker det og det er hovedsagen Nå det var lidt for tidligt Efter at ha' valgt alle andre udgange fra igen, bortset fra hdmi og slukket maskinen herefter, vil den så ikke tænde igen næste gang jeg trykker på power!!! Så endnu engang frem med diverse kabler og prøve igen...
Fejlen ligger i at man ikke må fravælge alle indgange i v2.4 for ellers vil den ikke starte op og standby dioden lyser heller ikke som den normalt ville gøre. Det er derfor at en "factory reset" hjælper at køre i v2.3 først hvis man har problemer med at få v2.4 uploaded, den sidder nemlig flueben i flere indgange end kun hdmi f.eks.
Har genskabt min igen, igen fra v2.3 og har så tilføjet en indgang mere end kun hdmi i v2.3 inden jeg igen har uploaded v2.4, og nu kører den så igen i v2.4 Så nu må jeg bare bibeholde minimum 2 flueben i indgangene selvom jeg kun bruger hdmi, men det går nu nok også...
Sjovt nok var der også et tilsvarende problem i den aller første version, hvor den frøs fast med billede på hvis man kun havde valgt en indgang... 
M.v.h. Strong
|