| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der kan hjælpe med lagring af TV-kanaler/se LOKAL-TV i en kombineret video/DVD gennem hybrydnet/Selector?
Jeg har en 37" Alfaview skærm. Lyden kører over anlægget ved hjælp af et scartstik med 2 RCA-stik. Der går scartstik fra fladskærm til Selector (med de 2 RCA-stik). Scartstik fra Selector til video/DVD. Kabel fra video/DVD til fladskærmens antennestik. Jeg kan sagtens se video/DVD-film. Men når jeg går over på fladskærmens indgange bl.a.: TV, SCART 1, SCART 2, S-VIDEO/AV og tænder min video/DVD kan jeg ikke få noget signal frem. Der står i manualen, at man skal vælge S-video/AV på fjernsynet og tænde for video/DVD. Så skulle der komme en menu frem, hvor man automatisk kan lagre TV-kanalerne. Men ligemeget hvilken jeg står på af TV, S-VIDEO/AV kan jeg ikke få noget signal frem. Kanalen TV skulle bruges i forbindelse med lokal-TV, der jo ikke sender digitalt. Her kan jeg heller ikke komme til at "lægge kanaler" ind. Så jeg har 2 problemer:
INGEN LOKAL-TV og INGEN kanal-lagring på videokanalen så jeg ikke kan optage!
Er der en, der kan gennemskue mit problem og hjælpe? __________________ Mvh Svanen
JBL 4341, Sony X707ES, AA-DTI, XDP, PS1, PS4, Krell KAV 400xi, Analysis Plus Silver Oval In, AudioQuest Gibraltar, VdH DM300MK2
|