| Forfatter |
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Fiend Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 213
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Electronic Tube Amplifier.....CE godkendt....
Rettelse: Jeg tror det er en radiator med et tilhørende gitter..... __________________ Spændingsfilm, hvor mange volt er de på??
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, emballagen skjuler jo ikke hvad der er i.. men radiator med gitter er meget godt bud..
|
| Til top |
|
| |
Fiend Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 213
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser dælme spændende ud, hvordan lyder den.....  __________________ Spændingsfilm, hvor mange volt er de på??
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Woha! så er der dømt kristal hoppeborg!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
 den har kun været sat til i meget kort tid.. så det vil jeg slet ikke udtale mig om endnu.. eller dvs at jeg godt kan høre at der er sket noget.. noget stort endda.. internt er den hardwired, og med VDH kabler.. og fuldt fjernbetjent.. det er jo rart.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
de her kom også med hjem..  men mere om dem senere..
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan går det med højttalere til de fine sager?
...og hva' faen er det for links der er i din underskrift
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Witzel
Jeg køre også med den rørforforstærker - men har bare fået nogle super Mulard rør i !
Og der er meget at hente der !!
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
ja, emballagen skjuler jo ikke hvad der er i..
men radiator med gitter er meget godt bud..

|
|
|
Så kan lydgrej sgu' ikke blive grimmere. Det kan du ikke mene alvorligt, Witzel?
Men uden den dér toastbrødholder ser den ok ud.
Er der også blåt pornolys i den om aftenen?
Hilsen
Niels L.
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det en del af et stakit fra en gravplads i miniature?
Nilau
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
LB: Der er skam højttalere også.. en blanding af nogle pc højttalere og så de hjemmebyggede.. Linket er et lille sideprojekt jeg har kørende med et par venner.. der kan man få afløb for nogle af de ideer man går med i hverdagen  King: ja har godt set du har en også.. er det også en Nordic? Nilau: tja.. synes faktisk ikke den er så grim med det gitter på.. men er da enig, den er klart pænere uden.. men nu skal der i første omgang lyttes, og ikke kigges. Den har kun været her siden kl 17, så jeg ved ikke hvor meget blåt pornolys der er i den endnu.. men der kommer nok et par billeder i aften.. så kan du se om det er der eller ej..
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger


Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt nok en noget speciel konstruktion du har fået fat på der! Men som du selv sagde, der skal lyttes siden kigges  Bliver spændende når du har fået dannet dig et indtryk af lyden, men tillykke med den i hvertfald! __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bliver de der messing knapper ikke vildt varme?
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej, knapperne er stadig kølige.. ikke iskolde, men ikke påvirket af varmen fra rørene..
selvom der står en anden preamp og venter på at blive sat til, og en cdafspiller der angiveligt skulle give det hele et løft, så har jeg ikke lyst til at smide det på.. for det lyder ret godt som det står nu..
jeg har kun hørt Tracy Chapman, Anne Hvidsten og Malk de Koijn.. men føj det lyder godt. det første jeg lagde mærke til var den ro i lydbilledet. alt faldt på plads, men samtidig med smæk i mellemtonen.
min skepsis omkring rør forforstærkere er stortset forsvundet.. den spiller jo godt!!
Tylle: tak, men den er nu kun til låns.. indtil jeg får besluttet mig for om den skal blive eller hvad der skal ske
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger


Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 01 Juli 2006 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay men det er jo også bedre at den er til låns, end at du fortryder dit køb  Så må vi se hvad du vælger i sidste ende. __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |