Så er jeg startet på et mindre diy projekt - jeg kunne ikke sælge mine W1501/95'er, så jeg er igang med den næst bedste løsning nemlig nye
kabinetter...
Jeg har været i rodebunken af gammelt træ jeg havde liggende - så indtil videre har disse nye kabinetter stået mig i 0 kr...
Det er bare en prøvesamling at kabinettet for at få en idé om hvor store/små de bliver.
Den samlede højde er på 84,5 cm og 19 x 19 cm for at overholde målene på frontpladen.
Sidste snit er savet, det ser lidt primitivt ud, men det virker! Jeg købte mig en ny rundsav, og med lidt omtanke og tid kan man faktisk gøre det
præcist: inden for 1mm!
Bare lidt træ... Front, bagplade, top & bund samt interne afstivninger er lavet af 25 mm krydsfiner. Siderne er lavet af 19mm mdf, som skal
dæmpes med bitumen inden færdig montage. Alt i alt er det et rimeligt dødt kabinet når det er samlet.
Min nye ven! Hold da helt k...t! hvor en simpel ting som en ordenlig rundsav betyder meget! Jeg fik et godt tilbud som jeg bare ikke kunne lade
gå... 850 bananer incl. moms! Det er nok den bedste investering jeg længe har gjort.
Her fik jeg idéen til de nye kabinetter, og den blev godkendt med det samme hos kæresten
Hun snakkede noget om at det lignede nogen "apple" agtigt ipod-et-eller-andet og det er pænt design hos hende...
Jeg ved ikke om de skal være hvide eller en lys grå - nogen forslag?
Det er alt hvad jeg har nået indtil nu, men med 14 dage i sommerhuset bliver det nok ikke til de store før end slutningen af juli, men kom med
input, kommentarer og bemærkninger!
Jeg uploader nye billeder så snart jeg har flere...