| Sendt: 02 Juli 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg byggede mig for nyligt en HTPC, installerede MCE og det hele virkede fint. Guiden passede via TDC's service mine kanaler perfekt og alt var som det skulle være.
Efter at have skiftet hardware ud, ville jeg reinstallerede MCE igen og fik det efter en smule problemer op at køre igen. Til min store overraskelse fik jeg dog nu at vide at Guiden ikke var tilgængelig i mit område mere (Valby) og prøvede derefter at installerede Bladerunner/o2grabber løsningen, som jeg ikke har kunnet få til at virke (MCE finder filen, downloader den, vil derefter søge efter kanalerne men finder ingenting!?).
Derfor har jeg disse spørgsmål: Eksisterer den originale MCE guide ikke mere i Danmark? (eller har jeg bare været uheldig).
Og er der nogen måde at skifte om til den originale guide når man har prøvet at installere Bladerunner (synes jeg så et trick et eller andet sted, men kan ikke finde det mere).
Jeg undskylder hvis disse spørgsmål allerede er blevet stillet og besvaret andetsteds, men jeg har i så fald ikke kunnet finde dem.
Tak på forhånd :)
__________________ Vote Ficus!
|