- Nutidens mest populære bærbare afspiller er MP3'en! Nu står jeg i den situation, at jeg meget hellere vil høre god lyd som afspilles af en kasse, end dårlig lyd der bliver afspillet af en tændstikæske...

Jeg hører derfor helst musik gennem CD-afspilleren herhjemme, men nu er jeg jo ikke altid hjemme, og jeg hører gerne musik så ofte som muligt!
Derfor har jeg en masse spørgsmål som jeg håber i kan være behjælpelige med, og jeg skal nok skrive
hvorfor jeg netop spørger om dette:
God pris = bedst til prisen. Gerne forslag vha. erfaringer el. link!- 1. Hvilken bærbar CD-afspiller er den bedste til en god pris?
Jeg vil selvfølgelig gerne vide hvilken bærbar CD-afspiller der er den bedste til prisen,- om den kan spille MP3 filer kan være fuldstændig ligegyldigt, da sangene jo er lossless og ikke komprimerede.
Den må gerne kunne spille højt, have en ok batteri-levetid og gerne kunne oplades med f.eks. en 12V lader (hvorfor kommer jeg ind på længere nede!).
Design og betjeningsmuligheder er lidt ligemeget, men en fjernbetjening ville være fedt (ved ikke om det findes?).
Kom med nogle forslag! 
- 2. Hvilke høretelefoner er de bedste til en god pris?
Det er vel et spørgsmål der siger sig selv. Har engang haft Sennheiser MX-500 som jeg faktisk var meget tilfredse med, dog en smule for lidt bas. Måske er der andre alternativer? Måske større høretelefoner?
Kom med nogle forslag! 
- 3. Hvilke bærbare højttalere er de bedste til en god pris?
Jeg kunne godt tænke mig nogle højttalere som kan sættes til, så andre også kan nyde musikken fra min bærbare CD-afspiller.
Disse skal ikke være nogle billige, skod højttalere til 150 kr., men gerne være afspejlet af kvalitet og ikke mindst god lyd. De må gern kunne spille lidt højt.
Designet er igen ligegyldigt, men de må ikke være for store! De må GERNE kunne sættes til 12V.
Kom med nogle forslag! 
Grunden til at CD-afspilleren og højttalerne gerne må kunne tilsluttes 12V, er at jeg godt kunne tænke mig at have sat dem til min scooter, og derved køre på dens batteri (4 amp).
Det kan vel lade sig at gøre, men en forstærker som kan trække højttalerne, og så er CD-afspilleren sat til med et "minijack -> phono" kabel el. lign..
Kom med nogle forslag!
- Det er ikke noget jeg vil smide mange penge efter, men jeg vil gerne kunne høre god musik i god kvalitet, og andre må samtidig gerne kunne høre med ind imellem.
Grunden til det, at f.eks. når jeg er på stranden, og derved er det nok smartest gennem mit scooterbatteri. Et andet eksempel er at jeg skal træne nogle små drenge i gymnastik, og istedet for at rende rundt med både cd-afspiller og en ghettoblaster, kan man vel ligeså godt have nogle højttalere at tage med. Jeg vil jo gerne kunne nyde musiken når jeg løber eller dyrker motion, og det skal ikke være med en ghettoblaster på nakken. 
Jeg håber i kan se problematiken, og vil hjælpe mig med idéer og feedback til en bærbar CD-afspiller, et par høretelefoner og et par højttalere,- der kan tilsluttes scooter og alm. strøm.
Kom gerne med en masse forslag, og på forhånd tak!