Bruger siden: 03 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 92
Sendt: 04 Juli 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
er der nogen regler for hvilke stik og kabler der er bedst at bruge til sit tv?? jeg har lige købt et samsung 40 tommer model nummer LE-40R72B, det er vigtigt for mig at jeg kan spille playstation på det, og der har jeg hørt noget om nogle stik og kabler der er bedst at bruge for kvaliteten af billledet når man spiller så det ik bliver pløret, hvad er godt at bruge i det hele taget og hvor kan jeg købe dem eller det??
Bruger siden: 15 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
putte skrev:
virkelig ik nogen der kan hjælpe mig med nogle stik til mit samsung LE-40R72B tv, hvilke kabler og stik der er bedst at bruge???
Putte
www.gamebits.dk - Køb et component kabel, det originale fra Sony. Det er den bedste forbindelse du kan have fra en PS2 til en fladskærm. Det vil umiddelbart give et bedre og skarpere billede, end med scart og composite.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum