Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 12:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Hjælp til surroundreceiver og lidt andet (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jesperthomsen80
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Hej allesammen

Håber nogen vil hjælpe. Jeg har 16.000 i første omgang som skal bruges til en surroundforstærker, og jeg tror det bliver en sony STR-DA7100ES.

Jeg vil gerne have sony da jeg altid har været tilfreds med det, og da jeg har nogle temmelig dyre sony pascal højtalere. Dog kan jeg se at de ikke i dette forum er mange anmeldelser af sony, samt ikke mange der har sony. Er andre mærker bedre? Er HDMI det værd, og hvor meget betyder kablerne ud til højtalerne når man har et high end forstærker og high end højtalere?

håber nogen kan hjælpe inden jeg smider en masse penge efter den...

Til top Vis jesperthomsen80's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jesperthomsen80

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 23:57 | IP-adresse registreret  

Hej med dig.

Om hvorvidt Sony er godt eller ej synes jeg afhænger meget af mennesket der lytter på det, samt hvilken model vi snakker om, så det er næsten kun dig der kan finde ud af om det er noget for dig eller ej. Personligt er jeg ikke meget til Sony generelt, men det er som sagt en smagssag.  Ang kabler til hd så synes jeg at det betyder en del, da jeg selv skulle ud og have kabler lyttede jeg til rigtig mange før jeg fandt dem som jeg ville have, og det var ikke nødvendigvis de dyreste som jeg havde prøve, så dér er det bare at prøve sig ad.

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

jesperthomsen80
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2006
Sendt: 09 Juli 2006 kl. 00:15 | IP-adresse registreret  

Tak skal du have....Tror du har ret i det er en smagssag, men jeg synes umiddelbart Sony er dyre i forhold til andre mærker, og herinde i et professionelt forum med hifi, virker sony ikke specielt udbredt...
Til top Vis jesperthomsen80's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jesperthomsen80

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Sendt: 09 Juli 2006 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

jesperthomsen80 skrev:
Tak skal du have....Tror du har ret i det er en smagssag, men jeg synes umiddelbart Sony er dyre i forhold til andre mærker, og herinde i et professionelt forum med hifi, virker sony ikke specielt udbredt...

Der er mange suplime mærker der efter min mening er undervurderede rundt omkring, og dermed også herinde desværre....At der ikke bliver skrevet så meget om Sony herinde, tror jeg måske skyldes at hvis folk har de penge der skal til for at få en ordentlig Sony basse, så finder de noget andet i stedet for da markedet fra feks 10K er forholdsvist stort.

- Det har jeg også selv gjort, men det betyder ikke nødvendigvis at Sony er noget skrammet overhovedet, det er bare igen det der med smag.

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes