| Sendt: 13 Juli 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt Hauppauge NOVA-T-PCI!
Det er mit første TV kort, så jeg har ikke det store sammenligning grundlag, men jeg vil ikke just sige at jeg er imponeret -men det kører da! (meget tvetydig udmelding!) Jeg havde måske bare forventet "bedre billede", men igen svært uden referanceramme!
Måske er det systemet der ikke er stærket nok; P4 2.6, 1GB Ram (Har ikke fået lavet min HTPC endnu, så det sidder bare i min "kontormaskine") (Har både prøvet med det medfølgende software samt Media Portal, og her føler jeg ikke MP køre helt som ønsket!)
/MadDuke
|