Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 13:27   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Bedste DVB-T TV-kort (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1660
Sendt: 11 Juli 2006 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

Hvilket TV-kort med mulighed for DVB-T modtagelse er det bedste på markedet pt. ?

Er træt af halv-dårlig kvalitet med TDC kabel-tv og mit Hauppauge PVR-150.

Det gør absolut intet hvis der følger en MCE-fjernbetjening og IR-øje med kortet.

Håber der er nogen der kan hjælpe. Så bliver jeg nemlig så glad 

Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound
 
madduke
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 163
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret  

Jeg har købt Hauppauge NOVA-T-PCI!

Det er mit første TV kort, så jeg har ikke det store sammenligning grundlag, men jeg vil ikke just sige at jeg er imponeret -men det kører da! (meget tvetydig udmelding!) Jeg havde måske bare forventet "bedre billede", men igen svært uden referanceramme!

Måske er det systemet der ikke er stærket nok; P4 2.6, 1GB Ram (Har ikke fået lavet min HTPC endnu, så det sidder bare i min "kontormaskine")
(Har både prøvet med det medfølgende software samt Media Portal, og her føler jeg ikke MP køre helt som ønsket!)

/MadDuke

Til top Vis madduke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madduke
 
roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1660
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

Hvilke andre tv-kort har du sammenlignet med?

Tror ikke det er din computer der er for langsom.

Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound
 
madduke
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 163
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

Hehe, du er sjov! jeg quoter lige mig selv "....men igen svært uden referanceramme!"

Jeg kan bare sige, at som jeg ser det er der ikke meget hentet i forhold til mit 14" SABA Tv fra 1990 (bortset fra at min monitor er 19"), billedekvaliteten er ikke -som jeg kan se det- bemærkelsesværdigt forbedret, hvilket jeg da skulle mene at et DVB-T kort + Samsung 970P + Radeon X1600 burde resultere i!

Derudover er kanalskift ikke ligefrem "snappy"!

/MadDuke

 

Til top Vis madduke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af madduke
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes