| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er en lille spidsfindighed med AMD X2 processorer sammen med Hauppauge dual tuner kort (ihvertfald WinTV-PVR500). Her er det kun muligt at bruge den ene tuner. Fejlen skyldes dog ikke AMD processoren, men nærmere en designfejl på Hauppauge kortet.
|