| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved ikke om dette er det rigtige underforum, men here goes:
Jeg har igennem et par år haft en Primare P30 processor som jeg i sin tid købte brugt.
Den har indtil videre fungeret upåklageligt.
Hertil morgen da jeg hørte radio blev den pludselig tavs. Jeg troede i første omgang at det bare var P3 som faldt ud, men efter der var gået noget tid med stilhed gik jeg ud i køkkenet og tændte radioen, som spillede fint.
Tilbage til den forsat tavse forforstærker, prøvede jeg at skifte indgang for at skifte tilbage på radioen og så var der lyd. Glæden var dog kort da den døde efter 5 - 10 sek. Herefter prøvede jeg at skifte igen, med samme resultat. Da den døde herefter prøvede jeg at skrue lidt op og ned, hvilket også resulterede i et kort stykke tid med liv. Efter at have gjort dette i et par minutter med mindre og mindre succes er den nu helt tavs :(
Herefter testede jeg med cd-afspilleren på en anden indgang, men den er lige så død.
Hvis man lægger øret til højtalerne kan man høre en svag knasen. Der har altid været en svag susen, som må være grundet at jeg har seperat effektforstærker. Lyden er altså anderledes nu.
Synsmæssigt fremstår processoren som den plejer, dvs. der er ikke nogen afvigelser i displayet.
Er der nogen af jer der kunne komme med forslag til hvad der er i vejen med dyret og forslag til løsning?
Jeg har selv svært ved at se mig uden om en tur på værksted og i så fald, hvor bør det så være i Århus?
Håber i kan komme med et par indspark.
|