Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 21:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Yamaha RX-V 450 slukker af sig selv (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ChriZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 17 Juli 2006 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg købte en Yamaha RX-V 450 hos TSN Versand for 1½ år siden, og selvom jeg stadig har garanti på skidtet er det jo en bekostelig affære at sende sådan en receiver retur til Das Vaterland søger jeg nu gerne en alternativ løsning

Mit problem er en periodisk "fejl" med min receiver - den slår simpelthen fra i tide og utide og jeg ANER ikke hvorfor... jeg har haft alle kabler ude og i hver for sig, og jeg har ikke kunne finde et mønster overhovedet..
Yamaha DKs reperatør vil ikke røre ved den, hvilket jeg egentlig heller ikke regnede med...

Er der NOGEN der har nogen idé om hvad fa'en det er der sker? Jeg tror det er en eller anden sikkerhedsmekanisme der slår til (jeg vil mene mine højttalere er sat til rette impedans og det hele, og iøvrigt slår den stadig fra selvom jeg har koblet højttalerne af også..) - men hvorfor og hvad dælen kan jeg gøre ved det..??

/Christian

bird
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005
Sendt: 17 Juli 2006 kl. 11:08 | IP-adresse registreret  

Der er vel ikke noget der blokerer så den bliver for varm?

Hvor lang tid går der ingen den slår fra? Går der længere tid inden den slår fra første gang end tiden mellem første og anden gang?

Til top Vis bird's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bird

ChriZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 17 Juli 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

bird skrev:
Der er vel ikke noget der blokerer så den bliver for varm?

Hvor lang tid går der ingen den slår fra? Går der længere tid inden den slår fra første gang end tiden mellem første og anden gang?

Den bliver ikke for varm, og jeg kan som sagt ikke rigtigt finde et mønster i det, bortset fra at det virker som om den slår mere fra her i dagtimerne end om aftenen... der er intet fast mønster for hvornår den slår fra, nogle gange kan der sagtens gå 10-20 minutter, andre gange 10 sekunder, men for det meste så spiller den hele tiden..

/Christian

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes