| Forfatter |
|
Geemark Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 22 Juli 2006 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er nybegynder indenfor flat-TV, og jeg er på jagt efter et nyt TV, som skal bruges til lidt home cinema, media center og generelt tv-kigning. Altså lidt en all-rounder.
I Fona blev jeg lidt forelsket i en 32" Samsung til ca 8.000 kr (LE-32T51). Ved at søge lidt på nettet, har jeg set mig omkring efter alternativer. Jeg kan bl.a. se at HIFIpriser.dk har adskillige 32" Samsung TV'er til omtrent denne pris:
Se liste her.
Mit spørgsmål lyder på hvad jeg bør gå efter, hvad forskellen mellem disse er, og om jeg evt. er helt på afveje i mit valg allerede. Jeg har som sagt ikke rigtigt forstand på det, og kan bruge al den vejledning jeg kan få.
Hvis du ejer eller har erfaringerne med et af disse TV'er, må du meget gerne kommentere og kritisere dem.
Bør jeg forresten gå efter at købe i en butik så vidt muligt, fremfor online? Nogen gode/dårlige erfaringer?
På forhånd mange tak __________________ Mvh
Henrik
|
| Til top |
|
| |
Hanga Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 22 Juli 2006 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Først og fremmest virker en LE-32T51 til 8.000 kr. som et meget dyrt køb. Det er en forholdsvis gammel skærm, og det er T serien som er Samsungs dårligste. Der er flere gode alternativer, jeg står selv og skal have en skærm, og jeg har kig på disse 2. http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=198877 40" udgaven vandt en stor international pris, og har generelt fået ros herinde. http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=198644 Skulle være et rigtig godt tv til prisen, med en lidt nyere skærmteknologi end den førstnævnte, men M61'eren skulle stadig være en lille smule bedre, men koster så også lidt ekstra.
|
| Til top |
|
| |
Geemark Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juli 2006 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|