| Forfatter |
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 25 November 2003 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
God anmeldelse af lexicon MC-8B & CX-7, men hvis jeg må skrive frit fra leveren:
Er det ikke useriøst at teste en så god/dyr dekoder, med alle højttaler i "small"?
|
| Til top |
|
| |
DKMIK Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 25 November 2003 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
|
Hej
God anmeldelse af lexicon MC-8B & CX-7, men hvis jeg må skrive frit fra leveren:
Er det ikke useriøst at teste en så god/dyr dekoder, med alle højttaler i "small"?
|
|
|
Det har ingen betydning, nogen af verdens bedste biohøjtalere til hjemmebrug her tænker jeg på Miller & Kreisel skal også kører small, det går vist ikke længere ned end 70Hz, men til gengæld har de nogle kanon sub's til at understøtte dem.
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 25 November 2003 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Small ??? Jeg kan ikke mindes en "Large / small" indstilling på MC-8B, men benytter man THX indstillingerne, sættes X-over frekvensen automatisk til 80 Hz på både high- og lowpass filtrene. Det fikse er, at du frit kan vælge lydformat alt efter kilde, så skifter du fx fra DVD til CD, forsvinder THX-filtrene og du spiller fuldstændig ufiltreret i 2-kanal - hvis det er det, du har indstillet CD-indgangen til. Satellitdekoderen, som jo kun kører analog stereo, blev sat til Logic7, så der var matriceret lyd i alle 7 kanaler....
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
|
| Sendt: 26 November 2003 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så undskyld da, jeg mener delle ved 80hz!! MEN tingende lyder langt bedre med ALLE ht'er indstillet til fuldtfrekvens område (eller minium de tre front ht'er).
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 27 November 2003 kl. 05:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
| Så undskyld da, jeg mener delle ved 80hz!! MEN tingende lyder langt bedre med ALLE ht'er indstillet til fuldtfrekvens område (eller minium de tre front ht'er). |
|
|
Øh! selv undskyld, men mine deller blllævre altså ret kraftigt ved 80hz
Men det kommer vel an på hvilke højttalere man bruger, nogle små 2 vejs der ikke siger en lyd under 60-70hz er vel ikke egnet til at køre large __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
|
| Sendt: 27 November 2003 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dellllllllle , jeg skal nok skrive X-over næste gang
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
|
| Sendt: 27 November 2003 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finn29 skrev:
|
Men det kommer vel an på hvilke højttalere man bruger, nogle små 2 vejs der ikke siger en lyd under 60-70hz er vel ikke egnet til at køre large
|
|
|
SELVFØLGELIG !!
|
| Til top |
|
| |