| Sendt: 01 August 2006 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
jeg er lige kommet en hjem, efter en tur hvor jeg bla. var inde og besøge Merlin, de havde lige sådan et 50" Plasma stående som jeg lige stod og studerere lidt , synes faktisk at det var et helt ok billede der var på især da jeg kunne se at det kun var tilsluttet med et alm. tyndt antenne kabel og et gult standard Composite kabel jeg så både noget animation film og noget DR1 på det og det så godt ud (gad vide hvordan det så vil se ud med DVI og med en Digital box ) og til den pris 16999 kr det stod til så får det lige et herfra
Men når jeg nu kigger på hifipriser.dk så ligger priserne meget højere er det her bare et skide godt tilbud eller er der mon en fejl et sted
http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=173196
http://www.merlin.dk/default.asp?state=product_detail&pa geid=14&productid=25063
|