| Sendt: 01 August 2006 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg overvejer kraftigt at købe en projektor, dog skal det ikke være en voldsomt dyr en af slagsen!
I den prisklasse har indtil videre hørt godt om: Sanyo PLV Z3 Optoma H27 Optoma H31
Indtil videre har jeg ikke kunnet finde ud af om H27 eller H31 er den bedste, håber i vil kunne hjælpe mig lidt her?
Da den højst sandsynligt skal købe i tyskland, da det er billigst vil jeg gerne være HELT sikker på at jeg vælger den rigtige så jeg ikke skal til at sende den tilbage, hvis der da er 14 dage returret i tyskland Jeg gerne høre jeres vurderinger af hvilken af disse maskiner jeg skal købe (andre forslag modtages glædeligt)!
På forhånd tak
|