| Sendt: 02 August 2006 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg står og vil investere i en 42" skærm. Har ingen teknisk kunnen, men har surfet en del rundt for at indhente tips. Synes dog at mangle
overblikket.
Kan nogen hjælpe med et godt råd til, hvad det p.t. bedst køb er med flg. forudsætninger:
Skal koste max. 20.000 kr. - d.v.s. svarende til, at jeg kan finde det til ca. 12-14.000 kr. i Tyskland.
Må meget gerne have blank sort front (a la pianolak)
Har bl.a. set på Samsung PS42Q7H, hvis billede står rigtig flot. Savner dog 2 tunere i det, og fik ikke rigtig hørt om lyden var ok. Blev i
forretningen (i Illum) fortalt, at problemet med fastbrænding efterhånden var en saga blot og var en børnesygdom, der skulle være løst på nyere
plasmaskærme. Er det sandt?
__________________ Vocalisten
|