| Sendt: 02 August 2006 kl. 01:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg har en ven, som har købt en X-box 360 og et fladskærms tv, som er HD ready. Oplysningerne er lidt sparsomme, idet han ikke kan huske de nøjagtige data. Men det forholder sig således, at man tilslutter de 3 HD-kabler til tv'et. Herfra er der en lille boks mellem kablerne og X-box'en, hvor man kan skifte mellem alm. tv visning og HD visning. Her kommer problemet så; Når man sætter boksen til HD-visnning, står der så på tv'et noget i retningen af "intet signal" og ellers er skærmen sort. Hvad kan problemet være? Jeg ved ikke bedre end at det måske er noget med opsætningen, mellem udgangssignalet fra X-box'en og så indgangssignalet i tv'et, som ikke passer sammen. Men hvis der er nogle, som har erfaring på netop dette område, eller nogle som kan give et muligt svar, vil jeg gerne høre fra jer. Tak, på forhånd. __________________ Mvh. Clive
|