| Forfatter |
|
kragster Forum Bruger


Bruger siden: 07 August 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 99
|
| Sendt: 03 August 2006 kl. 01:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa. Er ved at bygge mit første DIY lærred og sætter mørklægningsgardiner op imorgen, så nu er tiden kommet til at købe projektoren! Har efter megen spekulation valgt at købe Sanyo Z4. Har kigget lidt på priserne og i DK kan den købes til 10500,-. I Tyskland derimod kan den købes for 8500,- altså ca 2000,- billigere. Nogen der har erfaring med at købe projektor i Tyskland? Nogen der evt. kan henvise til et godt sted?
Mvh Lars Kragh
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 03 August 2006 kl. 03:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er MANGE, som har købt Z3'eren i Tyskland (du er dog den første som at jeg har set som køber en Z4 dernede). Hvis du bruger søge funktionen kan du helt sikkert finde nogle tråde omkring projektor køb i tyskland.
|
| Til top |
|
| |
kragster Forum Bruger


Bruger siden: 07 August 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 99
|
| Sendt: 03 August 2006 kl. 04:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 03 August 2006 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aner det ikke, men hvis jeg skal gætte så vil jeg tro at det først er nu at den for alvor er dykket i pris i forhold til Danmark og at du er en af de første til at handler der.
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger


Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 03 August 2006 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal også have købt mig en Z4, men venter til jeg har holdt ferie + rejsearbejde, så først midt i september (og forhåbentligt er den faldet et par hundrede kr yderligere til den tid).. Mange herinde har handlet hos Digitalo.de og har læst en masse godt om deres handler.. Jeg vægter ihvertfald andres erfaringer højt når jeg skal handle med en tysk net-shop.. held og lykke med dyret __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 03 August 2006 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt i tyskland, dengang for ca et halvt år siden var der 3500 at spare, ved ikke hvordan det er nu, men mon ikke priserne er faldet tilsvarende.
kig evt. www.idealo.de
__________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Wilhelmsen Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 236
|
| Sendt: 03 August 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gælder de samme regler for reklamation og garanti, hvis man køber i tyskland? Og skal man i tilfælde af at noget går i stykker sende varen til reperation over grænsen?! (skal oså til at anskaffe mig en Z4  ) Det har da klart interresse hvis man kan spare nogen penge!
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger


Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 07:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sanyo har europa garanti, hvilket betyder at så længe du køber din projector i EU er der 3 års garanti. Og hvis den bryder ned kan du indlevere den til den danske reperatør der vist nok ligger i Tåstrup. __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger


Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 08:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
b.t.w. Hvor mange Z4 skal man købe for at få en god rabat?? Hvis der var interesse for at lave noget fælles-køb-halløj.. Eller kører de med SÅ små fortjenester dernede, at prisen ikke kan presses yderligere..
__________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
kragster Forum Bruger


Bruger siden: 07 August 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 99
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har allerede bestilt min. Den koster 9000,- incl forsendelse. Dvs. man sparer "kun" 1500,- i forhold til det billigste danske sted.
Mvh
Kragh
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger


Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, tillykke med den.. hvor købte du henne, og gik det hele som det skulle??
__________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
xtort Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filur999 skrev:
|
Sanyo har europa garanti, hvilket betyder at så længe du køber din projector i EU er der 3 års garanti. Og hvis den bryder ned kan du indlevere den til den danske reperatør der vist nok ligger i Tåstrup.
|
|
|
men man skal huske at få butikken til at udfylde garantibeviset...
__________________
film
|
| Til top |
|
| |
kragster Forum Bruger


Bruger siden: 07 August 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 99
|
| Sendt: 04 August 2006 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte ved http://www.netpower24.de/. Eneste bagside ved handlen er at de kun tager bankoverførsler fra udenlandske kunder. Dvs. ingen dækning hvis du aldrig modtager varen.
Mvh Kragh
|
| Til top |
|
| |