| Sendt: 04 August 2006 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa. Havde egenligt bestilt en Sanyo Z4, men blev spurgt af forhandleren om jeg ikke hellere ville købe Benq PE 7700, som de havde på tilbud. Ved at Benq'en er DLP teknologi, men er der nogen som har set billedet på begge og kan lave en sammenligning? Ifølge forhandleren er billedet mærkbart flottere på Benq'en.
Mvh og tak Lars Kragh
|