| Sendt: 04 August 2006 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved ik om i kender til mærket DiBoss, men jeg har netop fået tilbudt en 32" for 5400.. Jeg ved ik meget om LCD fjernsyn, men formoder det ik er det største hifi mærke, men det er heller ik det vigtigste for mig da jeg simpelthen ik har pengene og lysten til at gå ud at investere i dyre modeller.
men vil hører om i synes jeg får noget for pengene ved køb af modellen LT-32S5LFH? Jeg har lidt produkt info her
Résolution de 1366x768 (WXGA) en 16:9
Contraste de 1000:1
Luminosité de 500cd/m2
Angles: H: 170°, V: 170°
Temps de réponse de 8ms
Entrées: D-Sub, Component, S-Video, AV out, 2x Scart, HDMI
HD Ready
Dalle Samsung
På forhånd tak for hjælpen __________________
Min lille hjemme "bio" :)
|