Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 14:52   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Pioneer PDP-506XDE (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
-Thomas-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 05 August 2006 kl. 11:46 | IP-adresse registreret  

Hej

Er det dumt at gå ud og købe Pioneers 50" PDP-506XDE til ca. 35.000 nu hvor Panasonic komer med nye modeller til nytår med 1080P som muligvis kommer til at koste det samme hvis de overhovedet kommer til DK.

Pioneers 1080P kommer jo til at koste ca. 75.000 og vi kan jo alligevel ikke udnytte den høje opløsning til ret meget lige pt og det er jo tvivlsomt om de vil sende 1080P over tv nettet da det nok bliver 720P

Mvh

Til top Vis -Thomas-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -Thomas-
 
KennethB
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 November 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 305
Sendt: 05 August 2006 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

-Thomas- skrev:

Hej

Er det dumt at gå ud og købe Pioneers 50" PDP-506XDE til ca. 35.000 nu hvor Panasonic komer med nye modeller til nytår med 1080P som muligvis kommer til at koste det samme hvis de overhovedet kommer til DK.

Pioneers 1080P kommer jo til at koste ca. 75.000 og vi kan jo alligevel ikke udnytte den høje opløsning til ret meget lige pt og det er jo tvivlsomt om de vil sende 1080P over tv nettet da det nok bliver 720P

Mvh



Synes det lyder underligt at Pana skulle sælge dem til 35 og pio til 75. Hvor har du det fra?




__________________
Mvh KennethB

Aurum Cantus Leisure 2 SE - Jolida 1501A
Til top Vis KennethB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KennethB
 
-Thomas-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 05 August 2006 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

KennethB skrev:
-Thomas- skrev:

Hej

Er det dumt at gå ud og købe Pioneers 50" PDP-506XDE til ca. 35.000 nu hvor Panasonic komer med nye modeller til nytår med 1080P som muligvis kommer til at koste det samme hvis de overhovedet kommer til DK.

Pioneers 1080P kommer jo til at koste ca. 75.000 og vi kan jo alligevel ikke udnytte den høje opløsning til ret meget lige pt og det er jo tvivlsomt om de vil sende 1080P over tv nettet da det nok bliver 720P

Mvh



Synes det lyder underligt at Pana skulle sælge dem til 35 og pio til 75. Hvor har du det fra?


Panasonic`s modeller som måske kommer til DK.

http://www.hdbeat.com/2006/07/19/panasonic-1080p-viera-pz600 -plasma-hdtvs-coming-in-september/

  • 50-inch TH-50PZ600 - $5,138.30US
  • 58-inch TH-58PZ600 - $7,279.26US
  • 65-inch TH-65PZ600 - $8,478.20US
  • 103-inch TH-103PZ600: $51,383.04US
  • ------------------------------------------------------------ --------------

    Pioneers nye PDP5000EX 50" plasma til ca. 75.000,-

    http://www.lydspecialisten.dk/sortiment/pioneer/index-plasma .htm

     

    Til top Vis -Thomas-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -Thomas-
     
    TapeConnection
    Lukket konto
    Lukket konto
    Avatar
    Lukket efter brugers ønske!

    Bruger siden: 30 November 2003
    Lokalitet: Århus
    Status: Offline
    Indlæg: 4163
    Sendt: 07 August 2006 kl. 08:56 | IP-adresse registreret  

    -Thomas- skrev:
    Panasonic`s modeller som måske kommer til DK.

    http://www.hdbeat.com/2006/07/19/panasonic-1080p-viera-pz600 -plasma-hdtvs-coming-in-september/

  • 50-inch TH-50PZ600 - $5,138.30US
  • 58-inch TH-58PZ600 - $7,279.26US
  • 65-inch TH-65PZ600 - $8,478.20US
  • 103-inch TH-103PZ600: $51,383.04US

    ------------------------------------------------------------ --------------

    Pioneers nye PDP5000EX 50" plasma til ca. 75.000,-

    http://www.lydspecialisten.dk/sortiment/pioneer/index-plasma .htm

     

  • Du kan ikke bare sådan lige omregne dollars til kroner og regne med at dét bliver prisen. Regn nærmere med 50k for Pana'erne (kun et gæt, jeg har ikke noget info om det).



    __________________
    Mvh. TC
    www.tapeconnection.dk

    Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
    Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
     
    jdg1
    Forum Bruger
    Forum Bruger
    Avatar

    Bruger siden: 18 Juli 2003
    Lokalitet: København
    Status: Offline
    Indlæg: 3792
    Sendt: 07 August 2006 kl. 09:13 | IP-adresse registreret  

    Otto, TC skrev:
    -Thomas- skrev:
    Panasonic`s modeller som måske kommer til DK.

    http://www.hdbeat.com/2006/07/19/panasonic-1080p-viera-pz600 -plasma-hdtvs-coming-in-september/

  • 50-inch TH-50PZ600 - $5,138.30US
  • 58-inch TH-58PZ600 - $7,279.26US
  • 65-inch TH-65PZ600 - $8,478.20US
  • 103-inch TH-103PZ600: $51,383.04US

    ------------------------------------------------------------ --------------

    Pioneers nye PDP5000EX 50" plasma til ca. 75.000,-

    http://www.lydspecialisten.dk/sortiment/pioneer/index-plasma .htm

     

  • Du kan ikke bare sådan lige omregne dollars til kroner og regne med at dét bliver prisen. Regn nærmere med 50k for Pana'erne (kun et gæt, jeg har ikke noget info om det).

    50.000 kr. lyder som et fornuftigt bud - man plejer at skulle gange de amerikanske priser med ca. 10 for at få den tilsvarende danske pris.

    Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted
     

    Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
    Dette emne er lukket.

      Indryk indlægOpret nyt emne
    Printervenlig udgave Printervenlig udgave

    Skift forum
    Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
    Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
    Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
    Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
    Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
    Du kan ikke stemme i dette forum

    Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes