| Sendt: 05 August 2006 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vurdering af B&O TV
Hej. Jeg ejer et Beo Vision 3 (gult) TV fra B&O. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad jeg ca. kan få for det.
Det skal siges at:
- Det er to år gammelt
- Garantien er løbet ud
- Kvittering haves
- Det er i perfekt stand, ingen ridser o.lign.
- Der medfølger standard fjernbetjening.
- Nyprisen ligger i øjeblikket til 23.500 kr.
Bemærk jeg ønsker blot en vurdering, altså det er ikke til salg pt.
På forhånd tak
Kungfuis78
|