Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
Sendt: 05 August 2006 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
Så kan du godt regne med at det er fordi du får et analogt tv signal. Det bliver nok aldrig bedre før du går over til digitalt.
En mulighed er at købe en video-test DVD og så bruge den til at indstille kontrast brightness osv. Det skulle give det bedste resultat. Ellers er det bare at prøve sig frem til man finder en indstilling man kan lide.
MVH WRONG
__________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Sendt: 05 August 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
Jeg har købt "The Calibrator" i HFK. MEn jeg ved at Tapeconnection sælger DVE(digital video essentials)
Hvor tæt sidder du på skærmen? JEg kører selv DVB-T og er udemærket tilfreds. Nu er det jo også kun en "billig" skærm så til den pris er jeg fuldt ud tilfreds. Min eneste anke er at alle tilslutningerne ikke vender nedad.
MVH WRONG
Sendt: 05 August 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
DVE er også til at indstille skærmen med. Jeg har aldrig prøvet DVE men der er mange herinde der bruger den ved jeg. Jeg har samme skærm ja. Du kan evt se min tråd.
MVH WRONG
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum