Ja, så må det være på tide med nogle billeder. Da ting ikke må fylde, har jeg taget et kælderrum i brug. Og så kan man også være i fred.
Har følgende setup:
Ny rørslæde på vej. billedet på side 2 30-10-06
NYT billedet på side 2 af anlæg, Nu med BKS 107 Mk II Supreme
Anlæg: Primare I20, Primare D20, Primare T21, Denon DVD-1920, Vincent headamp. KHV 111 m/rør, Sennheiser HD-595
Nyt i sortimentet: Musical Fidelity X-DAC v3 d.14 august
Kabler: SAS Solo RCA, Supra EFF RCA, Supra HDMI, Mictor SAX RCA, Mictor Clearwater Mk II RCA, Strømkabler DIY fra GM Sound
Højttaler: System Audio 1280 MkII. BKS 107 Mk II Supreme tilføjet d.23 august
Nyt i sortimentet: Nordost Silver screen (digital coax), In Akustik Monitor Rhodos RCA d.15 august
HT-kabler: Viablue SC-4 Bi-wire, Chord Rumour2, Black Rhodium AST 200x2 Bi-wire
Nyt i sortimentet: Xindak FS 1.0 d. 15 august
Møbel: Target S320
TV: Samsung LCD LE32R72B

View fra fronten af anlæg. Møblet er købt specielt til rummet, da det står i et vindues-indhak. Og møblet passer fint ind og forøger pladsen med ca. 20 cm. Så racket fylder reelt ikke mere end 30 cm. i dybden. Og bag LCD skærmen er der en indbygget hylde til cd eller dvd´er (se næste billedet)

Sweetspot fra en dejlig blød sofa. ”Tjener” en whisky, tak”

Et view fra venstre. (nej, ikke partiet)
Den hvide plade på væggen bag højre ht. er en flamingo-plade, til at absorbere de værste resonanser. Desværre er væggen af træ. Flamingopladen kom sammen med møblet (dejligt med genbrug)

Primare 20 serien. Hvad kan man sige? Det spiller bare.

Vincent head amp. med rør. (godt nok en hybrid, men den gør det godt) Pt. har jeg en Sennheiser HD 595. Den er god, men skiftes snart ud med en HD 650.
Denon´en er købt primært da den har HDMI udgang.

Et view mod venstre. Pladsmæssigt skal der eksperimenteres lidt endnu mht. resonanser.

SA 1280 Mk II med Pulsar Point fødder.
En dejlig højttaler der mestre det meste. Dog bedst med klassisk, jazz og soloinstrumenter, især klaver er guf. Fletkurvene indeholder en del af mine cd´er.

Tilsvarende til højre. Subben ryger snart, da jeg ikke har surround mere.

Tjaa, det sædvanlige helvede mht. kabler.
Der er en del forskellige, tilpasset som jeg kan li´det. Cd´en har Mictor SAX. Et kabel med HUL igennem. Tuner har NO Blue Heaven, DVD har fået et SAS Solo og Supra HDMI til LCD´en. LCD´en har fået æren af NO Solar Wind. Vincent head amp har Supra EFF (semi-balanceret). Højttalerene har fået Viablue SC-4. (hvis det havde stået til SA skulle det have været NO, men der slog jeg hælene sammen). Til prisen er Viablue et hammer godt kabel. Strømkabler DIY er fra GM Sound (godt at ens far er elektriker) Stor tak til ham

Jesper Holm Square rack. IMO det mest smukke, enkle geniale design pt.

På væggen er der sat gallerihylder op fra Ikea. Et spørgsmål om at udnytte pladsen mest optimalt

Bogen til højre er Chris Rea: Blue guitars. Et sublimt mesterværk

Sidste billedet: Med det obligatoriske bedetæppe foran husalteret

Fremtiden byder forhåbentligt på noget DAC/CD løsning. Anlægsmæssigt overvejer jeg noget mere strømstærkt og på højttalersiden Martin Logan
og så nogle Viablue Tri absorber til anlægget. Og så er der en HDD recorder på vej