Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 16:10   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung LE-37R72B eller Panasonic TH 37 P (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Psytrax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 09 August 2006 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Hvad skal man vælge.. er meget i tvivl om det skal være LCD eller Plasma, men valget står mellem overnævnte skærme... 

Vil gerne høre nogle inputs...

Til top Vis Psytrax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Psytrax
 
Psytrax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 09 August 2006 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Panasonic TH 37 PV 60 E ;o)
Til top Vis Psytrax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Psytrax
 
Psytrax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 09 August 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Er der ingen, der har nogen mening omkring disse skærme.

Jeg kan tilføje at skærmen skal bruse til almindelig TV brug samt film + mediacenter og xbox360.

Til top Vis Psytrax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Psytrax
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 10 August 2006 kl. 00:17 | IP-adresse registreret  

Psytrax skrev:

Hvad skal man vælge.. er meget i tvivl om det skal være LCD eller Plasma, men valget står mellem overnævnte skærme... 

Vil gerne høre nogle inputs...

Der er ingen sammenligning _overhovedet_ - PV60 er et langt bedre tv end R72. Hvis man er LCD-tilhænger, så kan de absolut bedste LCD-tv på markedet muligvis være et godt alternativ til PV60 - problemet er at R72 ikke hører til blandt "de absolut bedste", langtfra endda - det er en skærm i den billigere ende. Det er mere fair at sammenligne med Samsung M71 - men stadig vil jeg personligt klart vælge Pana'en.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
Psytrax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 10 August 2006 kl. 08:28 | IP-adresse registreret  

Jeg kiggede faktisk forbi en Panasonic butik i går og kiggede på overnævnte skærm. Ingen tvivl omkring det er en god skærm, men den kan ikke måle sig designmæssigt med Samsung, desværre..

Men er meget i tvivl omkring hvad jeg skal vælge. Man har jo heller ikke lyst til at gå på kompromis med kvaliteten frem for designet.

 

Til top Vis Psytrax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Psytrax
 
Psytrax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 10 August 2006 kl. 09:16 | IP-adresse registreret  

Hvilken skærm vil du anbefalde Otto? Hvis max. prisen er omkring 20.000?
Til top Vis Psytrax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Psytrax
 
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 893
Sendt: 10 August 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

Hvad med Panasonic's PV 600.. det ser lidt anderledes ud end i design en Pv 60.

__________________
Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 10 August 2006 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Psytrax skrev:
Hvilken skærm vil du anbefalde Otto? Hvis max. prisen er omkring 20.000?

PV60 (eller PV600) uden at blinke.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
Psytrax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 10 August 2006 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

Hvad er egentlig forskellen på de 2 skærme?
Til top Vis Psytrax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Psytrax
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 10 August 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Psytrax skrev:
Hvad er egentlig forskellen på de 2 skærme?

Andet design, andet lyd-system, bedre fjernbetjening, PIP, SD-kortlæser (har jeg mon glemt noget? ) Billedet er ens.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
Feeble
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 671
Sendt: 10 August 2006 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

Nu vil jeg sige at hvis du er vild med Samsungs LCD designs, men også er glad for et plasmabillede så tag et kig på samsungs nye plasma.

De "arver" det traditionelle design med den sorte blanke ramme, og har oven i det et billede og pris, som i mine øjne snildt kan konkurere med Pana'en.

http://www.samsung.com/dk/products/tv/plasmatv/ps_42q7h.asp

Til top Vis Feeble's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Feeble
 
Psytrax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 11 August 2006 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

Det er faktisk en rigtig lækker skærm..

Kan se at det er en helt ny model. Den har da også bedre spec. end Pana'en bla. 550 milliarder.

Findes der nogen test af den endnu? 

Til top Vis Psytrax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Psytrax
 
lars99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 September 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 249
Sendt: 11 August 2006 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

Psytrax skrev:

Hvad skal man vælge.. er meget i tvivl om det skal være LCD eller Plasma, men valget står mellem overnævnte skærme... 

Vil gerne høre nogle inputs...

Jeg stod med ca. samme valg for lidt tid siden, dog i 40/42" størrelsen. Jeg valgte Panasonic'en, som jeg synes har et rigtig godt billede og som klarer TV rigtig godt. Designet kan man diskutere, men jeg synes faktisk den ser okay ud på fod. Jeg synes ikke ubetinget at Samsungs meget blank-sorte er pænere, omend det er lidt mere utraditionelt design.

Jeg er i det hele taget ikke voldsomt imponeret af LCD'erne, når jeg kigger forbi en udstilling. Det er muligt de er bedre til at vise højopløsning - men hvis man primært bruger TV og DVD, så er der efter min mening ikke noget der slår en god plasma.



__________________
Mvh. Lars
Til top Vis lars99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars99
 
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 893
Sendt: 11 August 2006 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

lars99 skrev:
Psytrax skrev:

Hvad skal man vælge.. er meget i tvivl om det skal være LCD eller Plasma, men valget står mellem overnævnte skærme... 

Vil gerne høre nogle inputs...

Jeg stod med ca. samme valg for lidt tid siden, dog i 40/42" størrelsen. Jeg valgte Panasonic'en, som jeg synes har et rigtig godt billede og som klarer TV rigtig godt. Designet kan man diskutere, men jeg synes faktisk den ser okay ud på fod. Jeg synes ikke ubetinget at Samsungs meget blank-sorte er pænere, omend det er lidt mere utraditionelt design.

Jeg er i det hele taget ikke voldsomt imponeret af LCD'erne, når jeg kigger forbi en udstilling. Det er muligt de er bedre til at vise højopløsning - men hvis man primært bruger TV og DVD, så er der efter min mening ikke noget der slår en god plasma.

Gir dig helt ret Lars... jeg kan også bedre lide farverne og billedet på en plasma når vi snakker alm tv og dvd...



__________________
Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes