Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4
Sendt: 09 August 2006 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
HEj newbie her. Jeg er kommet i besiddelse af et par værdifulde højttalere http://note11.com/sentry/ som jeg gerne vil sælge. Mit problem er at jeg ikke kender miljøet og der for ikke aner hvor jeg skal faldbyde mine højttalere. Hvor er bedst; her eller opslag i musikbutikker eller Ebay eller?? Jeg håber ikke dette er Off topic. mvh AndersB71
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4
Sendt: 09 August 2006 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
tak for svar, De spiller ind i himlen og er vist samtidig verdens største.. ;-) jeg har selv set dem på nettet på en tysk Audio salgs side til ca 15.000 kr.. Vil det sige I mener at Ebay er stedet at komme af med dem?
Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
Sendt: 11 August 2006 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
Den må da være en kandidat til grimmeste højtaler tråden:-P
Men hvis det spiller godt så er det vel ligemeget hvordan en højtaler ser (hvis min kærreste læser det her får jeg ikke lov til at købe mere HIFI).
Er nok tilbøjelig til at mene at den højtaler henvender sig til "kendere" af mærket eller ihvertfald personer som kan gemme dem væk på en eller anden måde.
Efter at have kigget lidt på billedet så ser det da ud til at man nemt kan sætte frontstof på (på alle 3 udækkede sider). Nu kommer jeg lidt i tvivl om den ikke kunne komme til at se helt cool ud (det gør den så allerede men det er jo på en kitch måde:-P )
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum