Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 12:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Electro-voice SENTRY III (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
andersb71
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 09 August 2006 kl. 18:23 | IP-adresse registreret  

HEj newbie her.
Jeg er kommet i besiddelse af et par værdifulde højttalere http://note11.com/sentry/ som jeg gerne vil sælge.
Mit problem er at jeg ikke kender miljøet og der for ikke aner hvor jeg skal faldbyde mine højttalere.
Hvor er bedst; her eller opslag i musikbutikker eller Ebay eller?? Jeg håber ikke dette er Off topic.
mvh AndersB71
Til top Vis andersb71's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersb71
 
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 09 August 2006 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

Fed vintage model:

Der er et sæt til salg på eBay.de. Er i øjeblikket budt op i 400 Euro, med næsten 4 døgn tilbage af auktionen.

http://cgi.ebay.de/ELECTRO-VOICE-SENTRY-3-Absolute-Raritaet- TOP-ZUSTAND_W0QQitemZ180015376319QQihZ008QQcategoryZ23323QQr dZ1QQcmdZViewItem

Jeg ville sige: Ikke under 4000kr for sættet!

Prøv QXL og HiFi4All.

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 09 August 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

finn52 skrev:

Fed vintage model:

Der er et sæt til salg på eBay.de. Er i øjeblikket budt op i 400 Euro, med næsten 4 døgn tilbage af auktionen.

http://cgi.ebay.de/ELECTRO-VOICE-SENTRY-3-Absolute-Raritaet- TOP-ZUSTAND_W0QQitemZ180015376319QQihZ008QQcategoryZ23323QQr dZ1QQcmdZViewItem

Jeg ville sige: Ikke under 4000kr for sættet!

Prøv QXL og HiFi4All.

 

Aner ikke hvordan de spiller, men hvorom alting er, så skulle jeg have penge for at tage dem til mig, det er helt sikkert

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
andersb71
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 09 August 2006 kl. 23:49 | IP-adresse registreret  

tak for svar, De spiller ind i himlen og er vist samtidig verdens største.. ;-) jeg har selv set dem på nettet på en tysk Audio salgs side til ca 15.000 kr.. Vil det sige I mener at Ebay er stedet at komme af med dem?
Til top Vis andersb71's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersb71
 
adamt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 116
Sendt: 09 August 2006 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

du kan jo sagtens sætte dem til salg flere steder :-)


#rattenhuset

nu er det vist også en PA-højtaler, så den slags behøves nu ikke være pæne. ret mig hvis jeg tager fejl, men EV laver da PA-grej i dag.
Til top Vis adamt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af adamt
 
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 10 August 2006 kl. 05:34 | IP-adresse registreret  

Denne model er IKKE en PA hølttaler, men en effektiv (96dB) HiFi højttaler. Fra dengang 30w var en STOR forstærker.

Men din ide om 15.000kr. må du nok skyde en hvid pind efter. TOO MUCH. Følg eBay auktionen, så får du en ide om prisen.

Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 
andersb71
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 10 August 2006 kl. 23:57 | IP-adresse registreret  

vrææl... det lød ellers så rart med 15 kilo..
Til top Vis andersb71's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersb71
 
Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 802
Sendt: 11 August 2006 kl. 00:30 | IP-adresse registreret  

Den må da være en kandidat til grimmeste højtaler tråden:-P

Men hvis det spiller godt så er det vel ligemeget hvordan en højtaler ser (hvis min kærreste læser det her får jeg ikke lov til at købe mere HIFI).

Er nok tilbøjelig til at mene at den højtaler henvender sig til "kendere" af mærket eller ihvertfald personer som kan gemme dem væk på en eller anden måde.

Efter at have kigget lidt på billedet så ser det da ud til at man nemt kan sætte frontstof på (på alle 3 udækkede sider). Nu kommer jeg lidt i tvivl om den ikke kunne komme til at se helt cool ud (det gør den så allerede men det er jo på en kitch måde:-P )

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris
 
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 11 August 2006 kl. 03:36 | IP-adresse registreret  

Her er en anden lille ting, fra Electro Voice:

Deres udgave af Klipschorn.
Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 
andersb71
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 11 August 2006 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

Hmm det der med grimheden.. nok er de store osv osv men til det rigtige sted vil de være total cool! (bare ikke mere i min stue;-)
Til top Vis andersb71's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af andersb71
 
wahl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Maj 2005
Status: Offline
Indlæg: 26
Sendt: 13 August 2006 kl. 13:58 | IP-adresse registreret  

hvor meget har du tænkt dig at tage for dem i ren handel
Til top Vis wahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wahl
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes