| Sendt: 11 August 2006 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, så er der desværre sandsynlighed for at dit tv har en peridiosk fejl - du har stadig ikke nævnt hvilket tv, det er ? fladskærm/CRT eller ? ( gætter på, at det er et billedrørstv !? og at fejlen sikkert ligger i strømforsyningen eller tuner delen, men hvis du skal komme videre, skal det nok en tur på værksted - afhængig af pris,kvalitet og alder, skal du overveje om det kan betale sig at rep. eller få et tilbud først evt. )
__________________ dj
|