| Forfatter |
|
HAK! Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 209
|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Hvis man skal sende en surr. resiver med post danmark og man har den orginale emballage. Ville i så mene at man skulle bruge de små 100kr. ekstra på at sende det som forsigtig pakke??
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
sender altid dyrere grej, i org emb, som værdi pakker. der er aldrig sket noget endnu, men hvis nu
|
| Til top |
|
| |
Rysz Forum Bruger


Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1445
|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil anbefale det samme som Witzel. Den sidste pakke jeg modtog med hifi-udstyr var ikke mange sure sild værd. Kabinettet var slået skæv osv. For at spare hundrede kroner.... Det er det ihvertfald ikke værd, og jeg har lært min lektie.
Spar dig for ærgrelserne og send som værdi.
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Send som værdi og = få det stjålet :P
Ej gas, tror værdi er givet ud, hvis man ikke gider pakke dem ordentligt.
Pakker man selv, og sørger for god - meget god, beskyttelse, så kan jeg ikke se man skulle bruge de ekstra 100 kroner på det.
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
HAK! skrev:
|
Hej...
Hvis man skal sende en surr. resiver med post danmark og man har den orginale emballage. Ville i så mene at man skulle bruge de små 100kr. ekstra på at sende det som forsigtig pakke??
|
|
|
Jeg vil sige det sådan, at jeg efterhånden har sendt meget med PostDanmark. Jeg har aldrig sendt som forsigtigpakke og jeg har aldrig haft problemer. Men selvfølgelig. Det bliver jo nok ikke ved med at gå godt. Jeg tror nok, at hvis den originale emballage var til stede ,som du skriver, ville jeg spare de 100 kroner.
Det er jo ikke just billigt i forvejen. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Bass Forum Bruger


Bruger siden: 26 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 309
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er vel ikke de 100 bananer der gør forskellen?
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville sende den som forsigtig pakke. Det er ikke unormalt at pakker kan bliver kastet op i burene, det sker ikke med forsigtig. Ligeledes bliver der holdt mere styr på forsigtigpakkerne.
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger


Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fenris skrev:
| Jeg ville sende den som forsigtig pakke. Det er ikke unormalt at pakker kan bliver kastet op i burene, det sker ikke med forsigtig. Ligeledes bliver der holdt mere styr på forsigtigpakkerne. |
|
|
Troede ellers at Post DK bare smed rundt med alle pakker uanset hvad, men kan da være jeg tager fejl Sender aldrig med dem, tør jeg ikke pga alle de historier man hører rundt omkring! __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |
Emi_one Forum Bruger


Bruger siden: 08 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
sender altid dyrere grej, i org emb, som værdi pakker. der er aldrig sket noget endnu, men hvis nu |
|
|
Ville nok gøre det samme __________________ Tømmer!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tylle skrev:
Fenris skrev:
| Jeg ville sende den som forsigtig pakke. Det er ikke unormalt at pakker kan bliver kastet op i burene, det sker ikke med forsigtig. Ligeledes bliver der holdt mere styr på forsigtigpakkerne. |
|
|
Troede ellers at Post DK bare smed rundt med alle pakker uanset hvad, men kan da være jeg tager fejl Sender aldrig med dem, tør jeg ikke pga alle de historier man hører rundt omkring! |
|
|
det er ikke kun postdanmark der har det kedelige rygte.. det samme har jeg hørt om DHL, GLS, DPD, Danske Fragtmænd osv. Men jeg sender alligevel med dem alle. Ja undtaget GLS, dem er jeg ikke sk**e gode venner med. 4 leveringer, kun 1 ramte rigtigt på alle punkter. (dvs leveret til den rigtige adresse, ikke beskadiget og indenfor tidsrammen de selv har sat) skal der fragtes helt store ting, så er det jo en fordel at ens far kører fragt, og min storebror sidder som driftsleder i en stor transportvirksomhed.
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tylle skrev:
Fenris skrev:
| Jeg ville sende den som forsigtig pakke. Det er ikke unormalt at pakker kan bliver kastet op i burene, det sker ikke med forsigtig. Ligeledes bliver der holdt mere styr på forsigtigpakkerne. |
|
|
Troede ellers at Post DK bare smed rundt med alle pakker uanset hvad, men kan da være jeg tager fejl Sender aldrig med dem, tør jeg ikke pga alle de historier man hører rundt omkring!
|
|
|
Det sker at vi kan finde nogle, som er for tunge. I de tilfælde bakker vi over dem med bilen. Vi har jo trods alt et image at leve op til
|
| Til top |
|
| |