Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 05:17   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: posten? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HAK!
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 209
Sendt: 09 August 2006 kl. 20:57 | IP-adresse registreret  

Hej...

Hvis man skal sende en surr. resiver med post danmark og man har den orginale emballage. Ville i så mene at man skulle bruge de små 100kr. ekstra på at sende det som forsigtig pakke??

Til top Vis HAK!'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HAK!
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 09 August 2006 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

sender altid dyrere grej, i org emb, som værdi pakker. der er aldrig sket noget endnu, men hvis nu
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
Rysz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1445
Sendt: 09 August 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

Vil anbefale det samme som Witzel. Den sidste pakke jeg modtog med hifi-udstyr var ikke mange sure sild værd. Kabinettet var slået skæv osv. For at spare hundrede kroner.... Det er det ihvertfald ikke værd, og jeg har lært min lektie.

Spar dig for ærgrelserne og send som værdi.

Til top Vis Rysz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rysz
 
wamba
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juni 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1260
Sendt: 09 August 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Send som værdi og = få det stjålet :P

Ej gas, tror værdi er givet ud, hvis man ikke gider pakke dem ordentligt.

 

Pakker man selv, og sørger for god - meget god, beskyttelse, så kan jeg ikke se man skulle bruge de ekstra 100 kroner på det.

Til top Vis wamba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wamba
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 09 August 2006 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

HAK! skrev:

Hej...

Hvis man skal sende en surr. resiver med post danmark og man har den orginale emballage. Ville i så mene at man skulle bruge de små 100kr. ekstra på at sende det som forsigtig pakke??

Jeg vil sige det sådan, at jeg efterhånden har sendt meget med PostDanmark. Jeg har aldrig sendt som forsigtigpakke og jeg har aldrig haft problemer. Men selvfølgelig. Det bliver jo nok ikke ved med at gå godt. Jeg tror nok, at hvis den originale emballage var til stede ,som du skriver, ville jeg spare de 100 kroner.

Det er jo ikke just billigt i forvejen.



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
Bass
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 309
Sendt: 10 August 2006 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

Det er vel ikke de 100 bananer der gør forskellen?
Til top Vis Bass's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bass
 
Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 802
Sendt: 10 August 2006 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

Jeg ville sende den som forsigtig pakke. Det er ikke unormalt at pakker kan bliver kastet op i burene, det sker ikke med forsigtig. Ligeledes bliver der holdt mere styr på forsigtigpakkerne.
Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris
 
Tylle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 490
Sendt: 10 August 2006 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Fenris skrev:
Jeg ville sende den som forsigtig pakke. Det er ikke unormalt at pakker kan bliver kastet op i burene, det sker ikke med forsigtig. Ligeledes bliver der holdt mere styr på forsigtigpakkerne.

Troede ellers at Post DK bare smed rundt med alle pakker uanset hvad, men kan da være jeg tager fejl  Sender aldrig med dem, tør jeg ikke pga alle de historier man hører rundt omkring!



__________________
It's the Crown that makes you king!

Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
Til top Vis Tylle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tylle
 
Emi_one
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 August 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 298
Sendt: 10 August 2006 kl. 21:45 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
sender altid dyrere grej, i org emb, som værdi pakker. der er aldrig sket noget endnu, men hvis nu

 

Ville nok gøre det samme



__________________
Tømmer!
Til top Vis Emi_one's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emi_one
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 10 August 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

Tylle skrev:

Fenris skrev:
Jeg ville sende den som forsigtig pakke. Det er ikke unormalt at pakker kan bliver kastet op i burene, det sker ikke med forsigtig. Ligeledes bliver der holdt mere styr på forsigtigpakkerne.

Troede ellers at Post DK bare smed rundt med alle pakker uanset hvad, men kan da være jeg tager fejl  Sender aldrig med dem, tør jeg ikke pga alle de historier man hører rundt omkring!



det er ikke kun postdanmark der har det kedelige rygte.. det samme har jeg hørt om DHL, GLS, DPD, Danske Fragtmænd osv. Men jeg sender alligevel med dem alle. Ja undtaget GLS, dem er jeg ikke sk**e gode venner med. 4 leveringer, kun 1 ramte rigtigt på alle punkter. (dvs leveret til den rigtige adresse, ikke beskadiget og indenfor tidsrammen de selv har sat)

skal der fragtes helt store ting, så er det jo en fordel at ens far kører fragt, og min storebror sidder som driftsleder i en stor transportvirksomhed.
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 802
Sendt: 10 August 2006 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Tylle skrev:

Fenris skrev:
Jeg ville sende den som forsigtig pakke. Det er ikke unormalt at pakker kan bliver kastet op i burene, det sker ikke med forsigtig. Ligeledes bliver der holdt mere styr på forsigtigpakkerne.

Troede ellers at Post DK bare smed rundt med alle pakker uanset hvad, men kan da være jeg tager fejl  Sender aldrig med dem, tør jeg ikke pga alle de historier man hører rundt omkring!

Det sker at vi kan finde nogle, som er for tunge. I de tilfælde bakker vi over dem med bilen. Vi har jo trods alt et image at leve op til

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes