| Forfatter |
|
mich1352 Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 544
|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har max. 6000,- til en projektor.
Så jeg tænke jeg vil kigge på brugtmarkedet?
Hvilke projektor plejer at være gode der? Og hvad skal man speciel være opmærksom på?
Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
strong Forum Bruger


Bruger siden: 14 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 568
|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. kig evt. efter Infocus 4805 (DLP) eller Sanyo Z3/Z4 (LCD)
M.v.h. Strong
|
| Til top |
|
| |
mich1352 Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 544
|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor godt billede har de i forhold til f.eks et tv?
Hvad burde de ligge på i brugtpris, eller er det bedre at købe dem som ny?
Hvad er ulemperne imellem modellerne?
|
| Til top |
|
| |
strong Forum Bruger


Bruger siden: 14 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 568
|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
mich1352 skrev:
Hvor godt billede har de i forhold til f.eks et tv?
Hvad burde de ligge på i brugtpris, eller er det bedre at købe dem som ny?
Hvad er ulemperne imellem modellerne?
|
|
|
I forhold til et tv er det vigtigt at mørklægge dit rum ellers mister du meget kontrast i billedet.
Fordel ved Infocus 4805 er go' kontrast + lysstærk PJ, altså efter min mening et super lækkert billede, ulempen ved DLP er mere blæserstøj + ingen lensshift.
Fordelen ved Sanyo Z3/Z4 er lav blæserstøj + lensshift + HD opløsning (1280x720), ulempen er lavere lysstyrke/kontrast + slidtage på LCD paneler...
Læg evt. lidt flere penge i det og køb en ny, det er efter min mening langt bedre da du her både får garantien + 0 timer på pæren der jo har begrænset levetid (ca. 3000 timer i de fleste tilfælde)
M.v.h. Strong
|
| Til top |
|
| |
mich1352 Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 544
|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad koster en ny Z4/Z3 eller lign.?
|
| Til top |
|
| |
Wilhelmsen Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 236
|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
mich1352 skrev:
| Hvad koster en ny Z4/Z3 eller lign.? |
|
|
Det sys' du ikk' selv du kan finde ud af?
Nettet er din ven, -mere specifikt er edbpriser.dk din bedste ven!
|
| Til top |
|
| |
mich1352 Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 544
|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wilhelmsen skrev:
mich1352 skrev:
| Hvad koster en ny Z4/Z3 eller lign.? |
|
|
Det sys' du ikk' selv du kan finde ud af?
Nettet er din ven, -mere specifikt er edbpriser.dk din bedste ven!
|
|
|
Heh Dovenskab længe leve 
Har os været ved at kigge på priser nu. Men jeg venter til messen i september, og ser hvad de nye modeller kan byde på.
Jeg kunne især godt tænke mig en model med 1080p 
|
| Til top |
|
| |
Emi_one Forum Bruger


Bruger siden: 08 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wilhelmsen skrev:
mich1352 skrev:
| Hvad koster en ny Z4/Z3 eller lign.? |
|
|
Det sys' du ikk' selv du kan finde ud af?
Nettet er din ven, -mere specifikt er edbpriser.dk din bedste ven!
|
|
|
Google er også en god ven.  __________________ Tømmer!
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger


Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
mich1352 skrev:
Jeg kunne især godt tænke mig en model med 1080p  |
|
|
Det ville bestemt heller ikke være dårligt men så skal du hive noget dybere i lommen, end de 6000 du vil spendere.. Desværre  __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
mich1352 Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 544
|
| Sendt: 13 August 2006 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det har jeg forstået Så må til at spare op 
Men Otto er jo ude med melding om at man vil blive overrasket over prisen på de nye 1080p projektor, så jeg venter spændt 
|
| Til top |
|
| |