| Sendt: 13 August 2006 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg står og skal investere i et nyt 37" LCD TV. Mit budget er 15.000
Jeg har overvejet et ALFAVIEW 37" DELUXE HD V-LCD http://www.alfaview.dk/Alfaview/PDF/37lcd.pdf PRIS 12.500
Giv mig jeres bud på hvad jeg skal kigge efter.
Tak på forhånd Nick
|