Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 15:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Bedste 32" LCD TV?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Grandmuul
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar

Bruger siden: 10 August 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 242
Sendt: 14 August 2006 kl. 01:51 | IP-adresse registreret  

Hejsa
Har lige bestilt min PLV-Z4, og glæder mig sgu til den kommer ind ad døren. Ud over det, ska jeg også bruge mig et 32" lcd TV, bare til alm. tv kigning, dog via HD selector box.

Har i nogle gode forslag, til hvad jeg burde købe til mit behov? Min max pris ligger på ca. 12000, så havde kigget lidt på M61, eller evt. et af sonys nye.
Håber i har nogle gode forslag, meget gerne med begrundelser :)
Til top Vis Grandmuul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Grandmuul
 
neist
Lukket konto
Lukket konto

Dobbeltprofil: Tubeless

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 179
Sendt: 14 August 2006 kl. 09:18 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes du skulle tage et kig på Sharp 32GD8E (med DVB-T).

Et flot TV, billedet står OK via DVB-T og lyden er rigtig god, selvfølgelig er der ikke meget bas i de indbyggede højttalere, men det område de dækker syntes lyder godt.

Begrundelse:

Skulle bruge DVB-T hvilket ikke er noget ta` selv bord, mener ikke nogen af Samsungs modeller har det. Flere af Sony`s har også DVB-T samt Philips. Havde Sony KDL-32S2010 på prøve men måtte retunere den pga lyden, måske den ville blive bedre ved tilspilning, men da
returretten var begrænset kunne jeg ikke vente på det!

Er godt tilfreds med Sharp som også er 3700kr billigere end den nævnte Sony.Smile

Sharp 32GD8E koster ca 9800kr for modellen med DVB-T

 

Neist

Til top Vis neist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af neist
 
musica
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Marts 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 161
Sendt: 14 August 2006 kl. 09:28 | IP-adresse registreret  

Det bedste bud under 10-12.000 kr. i øjeblikket må klart være Toshiba 32WL66Z til kr. 8499 via Fælleskøbet hos Recordere.dk.

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=806&zoneid=13

Debat

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13278& PN=1&TPN=1

Anmeldelse - Karakter: Reference-klasse

http://www.areadvd.de/hardware/2006/toshiba_32wl66_1.shtml



__________________
" Den tid der går, er det vi kalder for liv
   Det er til salg for bare et minimum af initiativ" tv-2
Til top Vis musica's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af musica
 
neist
Lukket konto
Lukket konto

Dobbeltprofil: Tubeless

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 179
Sendt: 14 August 2006 kl. 10:11 | IP-adresse registreret  

Har også kigget på den Toshiba 32WL66Z, bare synd den ikke fås med DVB-T.
Til top Vis neist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af neist
 
Trooper
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 14 August 2006 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Hej Grandmuul

Jeg mener også at Toshiba'en er et super køb. DVB-T tuneren er ikke vigtig for dig, da du skal bruge en HD-box. Samt at DVB-T ikke kan bruges til kabel tv. Endnu et plus ved Toshiba'en er at den har to HDMI indgange.
Det er Tape connection der står for fælleskøbet, hvilket sikre at garantien er i orden.

Sony har en skærm på markedet der også skulle være virkelig god: Sony KDL-32V2000.


God jagt

Jonas

Til top Vis Trooper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Trooper
 
neist
Lukket konto
Lukket konto

Dobbeltprofil: Tubeless

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 179
Sendt: 14 August 2006 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

Trooper og Musica

Jeg har ingen erfaringer med Toshiba`en, men når jeg læser jeres indlæg virker det nu heller ikke til at i har stiftet bekendskab med den ud over de links Musica refererer til.
Det er min fornemmelse at Sharp`en er så ny at der ikke er reviews endnu, desuden fås den til 8990kr her og muligvis billigere uden DVB-T.

http://www.geco.dk/product.asp?product=482&sub=2&pag e=1

Til top Vis neist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af neist
 
apr3ntice
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Strong Scandinavia A/S, tekniker

Bruger siden: 11 Maj 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 14 August 2006 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

Hyundai Imagequest Q320/Q321 er også en model der er blevet skrevet meget om her på forumet... den er nede i 7500kr hvis du køber den på nettet...

De er også begge to med DVB-T tuner...

Til top Vis apr3ntice's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af apr3ntice
 
nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 869
Sendt: 14 August 2006 kl. 11:40 | IP-adresse registreret  

neist skrev:
Har også kigget på den Toshiba 32WL66Z, bare synd den ikke fås med DVB-T.

Jamen det gør den da (den hedder bare WLG66P):

http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=35790&a mp;type=hardware

Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam
 
neist
Lukket konto
Lukket konto

Dobbeltprofil: Tubeless

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 179
Sendt: 14 August 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

Jamen, det havde jeg ikke bemærket

Det gør den noget mere interesant i mine øjne.

Sharp`en er dog stadig billigst, men hvilken der er bedst er jo ikke lige til at afgøre, men mon ikke de læner sig ret tæt op af hindanden i virkeligheden.

Til top Vis neist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af neist
 
Grandmuul
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar

Bruger siden: 10 August 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 242
Sendt: 14 August 2006 kl. 14:47 | IP-adresse registreret  

Tak for de mange svar. Har også kigget lidt på Toshibaen, og den ser skam ok ud. var ikke ikke voldssomt imponeret over billedet på den, med DVD via component..
Har nogle af jer stiftet bekendskab med nogle af LG's topmodeller? De er jo pæne, og har gode specs, men hvilken model ville i evt. anbefale?
Til top Vis Grandmuul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Grandmuul
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes