| Sendt: 15 August 2006 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
det lyder som en okay pris. Dog kan du vist få 42" udgaven for godt 1000kr mere hvis du er heldig.
Mht. design så snyder billedet. Tvét er fremragende meenn designet er en smagssag hvis du ser det i virkeligheden. Men det er en smagssag.
Men tvét er rigtigt godt.
Alt. kan du få et lg pc1rr med 80gb indbygget hdd til også omkring 14kilo, og denne skærm får også super respons. Jeg har selv udgaven uden hdd og den er fremragende bortset fra et par enkelte ankepunkter. ((har købt den hos digitalo i tyskland for 11200inkl forsendelse )
__________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|