| Forfatter |
|
lervad Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vile ikke betale 17,500kr for noget - der har 2 døde pixels
|
| Til top |
|
| |
Andreas KBH Forum Bruger


Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 469
|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo billigt i forhold til et nyt i den størrelse, men:
Hvor gammelt er det?
Nogen garanti?
Jeg vil ikk selv turde bruge næsten 20.000 på et tv med fejl fra starten, specielt ikke en fladskærm (har hørt om et par stykker med flere fejl )
Hilsen Andreas __________________ Venligst Andreas
Back home in a cold country...
|
| Til top |
|
| |
lervad Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
KING:
Uddyb venligst hvorfor du ikke vil købe en skærm med pixelfejl.
ANDREAS KBH:
Fjernsynet er ikke brugt, er "kasseret" pga. de døde pixels. Så normal garanti.
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger


Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
hva med garanti,tegning af xtra forsikring,fejl på app. i fremtiden ?? kan sælger ikke tilbyde udbedring af fejl ?der er da pioneer plasma inde på ksb, og det er da mere spændende efter min overbevisning.
køb et fejlfrit app,kan ikke forstå,fejl ikke bliver udbedret før salg.
mvh
henrik
|
| Til top |
|
| |
henrikb Forum Bruger


Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis der er "normal" garanti så få på skrift at du kan sende det til rep,med ovenstående fejl
mvh
henrik
|
| Til top |
|
| |
Andreas KBH Forum Bruger


Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 469
|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med en normal garanti, så skal du jo bare have på skrift hvilke regler der gælder ved yderligere pixelfejl mm.
Og så selvfølgelig se om de 2 fejl der allerede er opstået er til gene for dig.
Hilsen Andreas __________________ Venligst Andreas
Back home in a cold country...
|
| Til top |
|
| |
lervad Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrikb:
KSB? hvad er det?
|
| Til top |
|
| |
Andreas KBH Forum Bruger


Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 469
|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
ksb = køs, salg & bytte  __________________ Venligst Andreas
Back home in a cold country...
|
| Til top |
|
| |
Andreas KBH Forum Bruger


Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 469
|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
KØB  __________________ Venligst Andreas
Back home in a cold country...
|
| Til top |
|
| |
BlackWidow Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
lervad Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 15 August 2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen der kan hjælpe med en anmeldelse af skærmen?
|
| Til top |
|
| |
lervad Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 16 August 2006 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
det skal lige siges at det er en alm. forretning der handles igennem, men samtidig også noget familie, så er ikke så nervøs mht. garanti osv. Men jeg skal selvf. have bekræftet at der garanti på osv.
|
| Til top |
|
| |
Caraedoc Branchemedlem

Strax Service
Bruger siden: 16 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 16 August 2006 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken type panel er der i skærmen?
Det står bagpå på en stregkode label. Evt billeder bagfra vil kunne hjælpe.
__________________ Undskyld stavefejl, jeg skal lige vænne mig til min nye spændetrøje - Radio/TV-fagtekniker.
|
| Til top |
|
| |
lervad Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 17 August 2006 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Update:
Har takket nej til skærmen. Som flere af jer pointerer er det mange penge for en skærm, som ikke nødvendigvis er "drømmeskærmen".
Tak for hjælpen.
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

bruger hedder nu: Live21
Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 17 August 2006 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmm. det kommer nu an på hvor de døde pixel sidder.
er der ikke et acceptabelt antal døde pixel før en evt forsikring vil gå ind og dække alligevel ? __________________ Holfi still sucks. AKA Live21
|
| Til top |
|
| |