Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 16:00   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic TH 42 PV 600?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kornbek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 15 August 2006 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

Jeg overvejer stærkt at købe et Panasonic TH 42 PV 600.
Nogen der ved, hvor man kan se det live henne i kbh?

Der siges at dette tv bare er super....

Har dog også overvejet et samsung lcd 40"

Lad os antage jeg så en hd-film fra evt. Cmore

Ville denne film se bedst ud på lcden, da den kan udnytte den høje opløsning?
eller er panasonic stadig bedre?

det er lidt afgørende for købet
samsung= m61
Til top Vis Kornbek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kornbek
 
Kornbek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 15 August 2006 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

glemte lige at spørge, hvad forskellen er på

Pana PV 600
og Pana PV 60E

så vidt jeg har forstået, så er billedet det samme?
Til top Vis Kornbek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kornbek
 
BlackWidow
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 376
Sendt: 16 August 2006 kl. 00:10 | IP-adresse registreret  

Kornbek skrev:
glemte lige at spørge, hvad forskellen er på

Pana PV 600
og Pana PV 60E

så vidt jeg har forstået, så er billedet det samme?

Kopieret fra et tidligere indlæg af OttoTC: Andet design, andet lyd-system, bedre fjernbetjening, PIP, SD-kortlæser (har jeg mon glemt noget? ) Billedet er ens.



__________________
Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
Til top Vis BlackWidow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BlackWidow
 
Kornbek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 16 August 2006 kl. 00:17 | IP-adresse registreret  

så havde jeg også læst det et sted. 
så mangler jeg kun svar på det andet..
det handler ikke om normalt antenne signal eller noget
hvad giver bedst billede, når der vises 720P-1080
Til top Vis Kornbek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kornbek
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes