| Sendt: 16 August 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg går og kigger lidt efter en fladskærm til stuen derhjemme og den skulle gerne være på 42".
Jeg kunne godt tænke mig en fra Philips men jeg syntes ik rigtig jeg finder andre modeller end denne 42PF7420 og den syntes jeg har lidt kedelige specifikationer. Ellers har jeg været inde hos AlphaView og så en 42" DELUXE HD V-LCD eller en 42" DELUXE HD PLUS V-LCD, ved ikke om det siger jeg så meget men de to nævnte skærme skulle ha en bedre kontrast end 42PF7420.
Hva siger i til de tre tv jeg har set på kan i anbefale mig nogle af dem eller vil i måske råde mig til at købe et helt andet?
|