| Sendt: 18 August 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når nu jeg køber mit pana 42 60E plasma tv..
Er det muligt at transportere det i en station.car. Den skal jo stå oprejst.
Snakker om ford mondeo/opel vectra--
Og sidst men ikke mindst.. er der nogle der
kender en butik i nordtyskland?
er er lidt langt til berlin:-S
|