Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 16:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Sorroundsound og TV for en Newbe (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mthatt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 20 August 2006 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

Jeg har besluttet mig for en ordentlig opgradering på Hifi-siden såvel som på TV-siden :o)

Jeg er ikke den store entusiast mht. til lyd og billede, men vil gerne have noget ordentlig og TV skal naturligvis være flad og klar til HD.

Det jeg skal have anskaffet mig er et kombineret anlæg og surround + højtaler inkl. sub + 32'-40' TV. Har godt nok fået at vide det skal være særskilt DVD og sorround forstærker hvis det skal vær i orden så det er nok der vi bevæger os hen.

Min tanker går på noget simpelt og diskret - gerne noget hvor alt (bortset fra TV self.) kan "gemmes" i skabet, samt diskrete satalit højtalere.

Hvis jeg skulle nævne en prisklasse, så må det være omkring de 15 tkr. for anlæg og lyd og 15 tkr. for TV'et.

Jeg har ikke lagt mig fast på prisen og er villig til at gå op ad, hvis jeg synes det giver mig noget - hvis jeg skulle nævne en ting/feature som jeg godt kunne tænke mig, så er det mulighed for at koble anlæg til PC'en via LAN.

Jeg har kigget på en DENON AVR-2807 og nogle B&W højtalere, men ikke fundet noget TV endnu.

Nogle som har forslag?

Derudover har jeg et (nok klassisk) problem med indretningen af stuen, idet jeg gerne vil have en optimal 'firkantet' opsætning med skærmen monteret på bagvæggen i stuen, mens fruen (som desværre nok har mest at skulle have sagt i relation til indretningen) gerne vil have TV'et placeret i hjørnet!

Kan det lade sig gøre at får ordentlig surround med TV'et i hjørnet og er der nogle "does and dont's" i den forbindelse?

På forhånd mange tak for hjælpen:o)

Til top Vis mthatt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mthatt

urte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 20 August 2006 kl. 18:19 | IP-adresse registreret  

Køb et LG 42PC1RR har lige vundet EISA prisen som bedste køb!!

Jeg har de i 50# og er suverænt glad for det.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes