| Forfatter |
|
DonWerner Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
KaZZ Forum Bruger


Bruger siden: 14 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 460
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan være sikker på bordet ikke føljer med. da det er tilbehør og koster lidt... med mindre det står at det gør...
__________________ Rotel RSP1066/RMB1075
Pioneer DV668/PS3
Pana 37pv600/DMR EH65
B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
|
| Til top |
|
| |
DonWerner Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm...okay, det var da ærgeligt. Nåmen, hvad koster sådan et bord så og kan det fås til 37PV60E/42PV60E modellen? Kan ikke se det nogen steder på Panasonics hjemmeside.
Synes det er lidt dårligt af hifipriser.dk at de viser et forkert billede, når man tænker på hvor mange mennesker der bruger den side som reference inden de køber. Havde jeg nu ikke checket Panasonics hjemmeside og derefter skrevet dette indlæg her, så var jeg da blevet MEGET skuffet når jeg modtog tv'et og så det ikke var som på billedet. __________________ John Jørgensen
Min DVD samling
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3136
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
det originale bordstativ koster vist 1200,-.
mvh
brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
BlackWidow Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
DonWerner skrev:
|
Hmmm...okay, det var da ærgeligt. Nåmen, hvad koster sådan et bord så og kan det fås til 37PV60E/42PV60E modellen? Kan ikke se det nogen steder på Panasonics hjemmeside. |
|
|
Ked af at måtte skuffe dig, men det ser ikke ud til at at man gå få det billigere end til 5000,- i DK. Har fundet det til 5k og 7k. http://www.mm-vision.dk/default.asp?action=vis&varenr=87 21&menu=dvd
Ellers kan du selv prøve at søge efter modellen + gulvstand eller hvad det evt. hedder på tysk . __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
|
| Til top |
|
| |
BlackWidow Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
|
det originale bordstativ koster vist 1200,-.
mvh
brok
|
|
|
Det er ikke den der er på linket til hifipriser. Det er i stedet gulvstanden.
#Don W
Her kan du finde de forskellige slags stande, men den fra hifipriser er meget dyr desværre.
http://www.crtv.dk/produkter/18/lcd-plasma-tilbehoer.html __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
|
| Til top |
|
| |
DonWerner Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det vil sige der er ikke nogen af Panasonics modeller der kommer med bordstativet inkluderet? __________________ John Jørgensen
Min DVD samling
|
| Til top |
|
| |
BlackWidow Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
DonWerner skrev:
|
Det vil sige der er ikke nogen af Panasonics modeller der kommer med bordstativet inkluderet?
|
|
|
Det ser ud til at det er ekstraudstyr. Ellers vil skærmen med bordet inkluderet nok blot koste det ekstra... __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
|
| Til top |
|
| |
DonWerner Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 21 August 2006 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, okay...Men tak for responsen i hvert fald! :-) __________________ John Jørgensen
Min DVD samling
|
| Til top |
|
| |