| Sendt: 21 August 2006 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Koma skrev:
|
Lige nu ser jeg tv via. mit antennekabel -> vhs båndoptager -> (s-video kabel) til min projektor.. men billedet er virkelig dårligt. 
Findes der noget så jeg kan se ordenligt tv?
|
|
|
Hvis du har kabel-tv, så få fat i en digital modtager med HDMI udgang. Ellers må du bruge en DVB-T modtager, og de findes mig bekendt ikke med en digital-udgang (HDMI eller DVI) endnu. Netop Hitachi'en er generelt ikke ret god på analoge signaler, den kræver sådan set at man har en god, digital kilde. En Panasonic DMREH 65 DVD/HD optager kunne være en mulighed, den har en rigtigt god analog tuner, og HDMI udgang. Du kan få eksterne TV-tunere med VGA eller DVI udgang, men selv om der om lidt vil komme en masse indlæg fra uenige brugere, så vil jeg påstå at ingen af dem giver et godt resultat.
Personligt ser jeg tv med en DVD/HD optager (Sony RDRHX 900) som tuner, via en DVDO scaler. Det sparker seriøst bagdel, men er nok en løsning som økonomisk set ikke er et alternativ i dit setup. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|