Bruger siden: 21 Juli 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 15
Sendt: 24 August 2006 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
Skal have nyt tv til værelset og vil egentlig gerne have et større tv end 32" og har derfor kigget på dette fujitsu siemens tv i 42" til kun 9500,- på www.hifipriser.dk, og vil høre hvad eventuelle erfaringer med dette tv er? Jeg har ikke haft mulighed for at se det nogle steder i Aalborg - nogle der ved hvor det er muligt? Var i computercity i citysyd, men de havde kun 40"lcd med en uhyggelig dårlig billedkvalitet :-( har dog ladet mig fortælle at denne plasma skærm skulle være rigtig lækker!! Hvordan er fjernbetjeningen?? Nævneværdige funktioner?
Har læst punkerens indlæg, men det er svært at bestemme sig ud fra en enkelt persons mening.
Opløsningen på 13xx*768 er "standard" for LCD tv i 32'' og 37''. På en plasma skal du op i 50'' for at få den samme opløsning. Jeg skal ikke gøre mig klog på hvorfor, men der er et utal af tråde herinde der omhandler emnet.
Et 42'' plasma, der skal kunne vise 720P, har (og skal som minimum have) 1024*768 i opløsning (som jeg forstår det...).
__________________ /Kim Frede
"Everybody needs money... that's why they call it money"
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum