Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 18:33   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic PV60E hvor? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bjur
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 258
Sendt: 24 August 2006 kl. 13:54 | IP-adresse registreret  

Jeg står og skal købe plasmafjernsyn. Valget står mellem PV60E og PX60E. Jeg bliver mere og mere forvirret jo mere jeg læser.
Er der forskel på kvalitet, design mellem PV60 og PX60 eller er det kun tuneren?

Hvis nogen kender en billig tysk internetbutik jeg kan købe panasonic? Vil gerne høre om folks erfaringer, da jeg gerne vil købe fra en, der er gode erfaringer med.

 

Til top Vis Bjur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjur
 
Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1597
Sendt: 24 August 2006 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Det er kun den digitale tuner, der er forskellen, og så vidt jeg har læst skulle den digitale tuner i PX60 ikke virke med danske undertekster.
Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay
 
Bjur
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 258
Sendt: 24 August 2006 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Kanon mange tak for det hurtige svar!!!

Jeg kan vel bare købe en digital tuner ved siden af så.

Kan du så evt. anbefale forhandler der er billig og til at stole på.

Igen tak for hjælpen.

Til top Vis Bjur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjur
 
Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1597
Sendt: 24 August 2006 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Jeg har ikke selv erfaringer med tyske netbutikker og plasma, men den er da kommet godt ned i pris hos tape connection, og der er service og garanti samtidig i top

www.tapeconnection.dk

Tyskland er sikkert billigere, men omvendt også noget mere kompliceret

Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay
 
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 893
Sendt: 24 August 2006 kl. 15:02 | IP-adresse registreret  

Jeg ville også købe den herhjemme og TC er bestemt også et godt bud.. ved ikke hvad den koster i Tyskland, men der skal godt nok en MEGET stor besparelse til før jeg ville overveje det.. med service og garenti...

__________________
Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted
 
Bjur
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 258
Sendt: 24 August 2006 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Har set den til 1545 euro, dvs. ca. 12000,- inklusiv fragt osv.

Det er 3000,- billigere end hos TC.

Så vidt jeg ved, er der europagaranti fra Panasonic, så man vidst, kan få den repareret i Danmark. Det betyder vel at garantien er så god som, hvis man bestiller i DK, uden at jeg skal gøre mig klog på det.

Til top Vis Bjur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjur
 
henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 211
Sendt: 24 August 2006 kl. 15:19 | IP-adresse registreret  

sommer a/s i rødovre 3672 2700 spørg efter jimmy,sikker på han kan lave en god pris til dig,husk at nævne hifi4all

vh

henrik

Til top Vis henrikb's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrikb
 
Bjur
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 258
Sendt: 24 August 2006 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

Okay. Har lige været inde på hjemmesiden og deres vejl. priser lå på 17000 ,- tror ikke de kommer under TC's 14900,- men jeg vil da gøre et forsøg.

Tak for hjælpen.

Vil stadig gerne høre nogle med erfaringer med at handle hos billige tyske forhandlere.

Til top Vis Bjur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjur
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes