Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 15:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: købe nyt eller reparere?! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
naimer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 24 August 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

jeg er den heldige ejer af et par rigtig gode Stax SR gamma pro hovedtelefoner, problemet er bare at de er gamle og det kan efterhånden høres i den ene side.... der er et eller andet der sidder løst og vibrerer med når de spiller. mit problem er bare...de kan garanteret ikke repareres da der ikke er en forhandler af Stax i dk mere..... mit andet problem er at hvis jeg vil anskaffe mig et par nye kan jeg ikke bruge dem sammen med min forstærker, Naim nait5i, den har ikke hovedtelefonudgang...det har min cd`er men det lyder altså ikke særlig godt lige fra den, jeg tror faktisk ikke jeg har hørt en cd med en god hovedtelefonudgang, der er som regel alt for meget diskant. Nå tilbage til problemet, er der nogle der har de vises sten til at løse problemet eller skal jeg gå den tunge gang og både købe nye hovedtelefoner og en hovedtelefonforstærker.....jeg er meget glad for mine Stax`er!

på forhånd tak for hjælpen!

Til top Vis naimer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af naimer

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 26 August 2006 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

naimer skrev:

jeg er den heldige ejer af et par rigtig gode Stax SR gamma pro hovedtelefoner, problemet er bare at de er gamle og det kan efterhånden høres i den ene side.... der er et eller andet der sidder løst og vibrerer med når de spiller. mit problem er bare...de kan garanteret ikke repareres da der ikke er en forhandler af Stax i dk mere..... mit andet problem er at hvis jeg vil anskaffe mig et par nye kan jeg ikke bruge dem sammen med min forstærker, Naim nait5i, den har ikke hovedtelefonudgang...det har min cd`er men det lyder altså ikke særlig godt lige fra den, jeg tror faktisk ikke jeg har hørt en cd med en god hovedtelefonudgang, der er som regel alt for meget diskant. Nå tilbage til problemet, er der nogle der har de vises sten til at løse problemet eller skal jeg gå den tunge gang og både købe nye hovedtelefoner og en hovedtelefonforstærker.....jeg er meget glad for mine Stax`er!

på forhånd tak for hjælpen!

Der er et eller andet firma, der udfører reparationer på Stax-telefoner, men jeg kan desværre ikke huske navnet!

Hvilken Stax driver-boks anvender du nu?

Mvh.

Niels L.

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

naimer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2006
Sendt: 27 August 2006 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

driveren er en SRD-7SBmk2. Det er da godt nyt at der er nogle der reparerer stax, så hvis der er nogle der ved hvem og hvor ville det være fedt, de spiller jo som en drøm!

tak for hjælpen!

Til top Vis naimer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af naimer

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 27 August 2006 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

naimer skrev:

driveren er en SRD-7SBmk2. Det er da godt nyt at der er nogle der reparerer stax, så hvis der er nogle der ved hvem og hvor ville det være fedt, de spiller jo som en drøm!

tak for hjælpen!

Hej...

Du må prøve at lege lidt med Google-søgemaskinen!

Prøv evt. at finde forhandkere i andre lande og spørg så vedr. reparation. Hvis du ikke er 'heldig' at finde en reparatør, kan du jo 'nøjes med' at købe ny hovedtelefon. Boksen kan heldigvis bruges til andre Stax-telefoner - både de nye og de gamle modeller.

Mvh.

Niels L.

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 27 August 2006 kl. 14:53 | IP-adresse registreret  

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

The Dude
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2004
Sendt: 29 August 2006 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

Her er lidt hjælp fra en Stax ejer til en anden.

mht. service prøv at kontakte Symmetry som er den engelske importør af Stax

http://www.symmetry-systems.co.uk/brands.asp?BrandID=7

SimplyStax kanont godt info site vedr. alt om stax ...det er det site som henviser til Symmetry

http://www.simplystax.co.uk/
Til top Vis The Dude's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af The Dude

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes